همراهی مردم برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا ضروری است

ترکارانی با بیان اینکه پیشگیری مهم ترین گام در کنترل بیماری کروناست، گفت: همراهی مردم برای پیشگیری از این آسیب ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « افشین ترکارانی» امروز(28 مهر) در در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله، اظهار داشت: در هفته های اخیر با موج جدید شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم.

 

 سرپرست فرمانداری سلسله با اشاره به اهمیت همراهی مردم برای کنترل این بیماری، افزود:  مردم نقش مهمی در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: همراهی مردم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات مهم ترین گام در کنترل این بیماری است.

 

ترکارانی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان سلسله در وضعیت قرمز ناشی از شیوع این بیماری به سر می برد، افزود: برای کنترل این بیماری لازم است مردم، همانند روزه های نخست شیوع این بیماری در اسفند ماه سال گذشته نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از حضور غیرضروری در جامعه اقدام کنند.

 

وی با اشاره به محدودیت های اعمال شده برای کنترل بیماری کرونا، گفت: نظارت و همراهی دستگاه های اجرایی برای اجرای این محدودیت ها ضروری است.

 

سرپرست فرمانداری سلسله بیان کرد: متاسفانه به رغم اعلام هشدارهای لازم به چاپخانه ها در مورد ممنوعیت چاپ اعلامیه های ترحیم و عروسی، باز هم مشاهده می شود که اعلامیه هایی بدون نام ناشر در سطح شهرستان منتشر می شود که اگر این روند ادامه داشته باشد مجبور به پلمب چاپخانه های شهرستان تا اطلاع ثانوی خواهیم بود.

 

ترکارانی افزود: به دلیل عدم رعایت برخی از شهروندان و اصرار بر حضور در مراسمات عزاداری و پرخطر بودن حضور در چنین تجمعاتی، لازم است که مسیرهای ورودی آرامستان های شهر مسدود شود و در مورد آرامستان های روستاها، مردم همکاری داشته و خاکسپاری ها تنها با حضور خانواده معزا صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همراهی اصحاب رسانه برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب به مردم جهت کنترل بیماری کرونا ضروری است.

کد خبر 984741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha