حوزه علمیه خواهران در افق ۱۴۱۴ می تواند محور فعالیت های زن و خانواده باشد

مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: حوزه علمیه خواهران در افق ۱۴۱۴ می تواند محور فعالیت های زن و خانواده در مباحث دینی باشد که اساسنامه و چشم انداز، این را تعریف کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی و بین الملل حوزه های علمیه خواهران که در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین یحیی جهانگیری مدیر کل سابق روابط عمومی و بین الملل حوزه های علمیه خواهران تلاش بسیاری جهت ارائه استانداردهای مناسب در اجرای برنامه های فرهنگی و تقویت ارتباطات در حوزه های مختلف به ویژه با رسانه ها داشتند و در بخش بین الملل نیز ارتباطات را تسهیل کردند.

وی گفت: امیدواریم حضور حجت الاسلام والمسلمین بهشتی پور به عنوان مدیر کل روابط عمومی و بین الملل حوزه های علمیه خواهران با برنامه ای متقن و با سرعت بیشتر دنبال شود.
 

مدیر حوزه های علمیه خواهران عنوان کرد: مهمترین انتظارات از روابط عمومی این است که بیش از اینکه فعالیت های حوزه علمیه خواهران را بازتابی کنند، خواهران را به عنوان جریانی فعال که می توانند نقش اجتماعی، فرهنگی و سیاسی داشته باشند، معرفی سازند و توان کارشناسیشان را نشان دهند و تصویرگر این ظرفیت برای آحاد مردم باشند.
وی گفت: برای نشان دادن چهره زن مسلمان شیعی با حجاب که می تواند به خوبی وظایف اجتماعی و دینی خود را در شرایط مناسب عملی سازد، باید تلاش شود.
 

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تاکید بر لزوم تلاش جهت بهتر دیدن شدن حوزه علمیه خواهران افزود: حوزه علمیه خواهران باید در نشریات و سایت های مهم کشور دیده شود.
وی بیان کرد: حوزه علمیه خواهران موظف است که جایگاه رفیع زن مسلمان فاضله متدینه و آشنا به فقاهت دینی را ارتقا ببخشد بنابرین در این دستگاه باید زنان بزرگ خود را چهره پردازی و به عنوان اسوه در سطح بین الملل معرفی کنیم.
مدیر حوزه های علمیه خواهران با تاکید بر اینکه باید در حوزه علمیه خواهران هویت مستقل دارای ماموریت های ویژه را در سطح کشور و بین الملل تقویت کرد، افزود: در افق 1414 حوزه علمیه خواهران می تواند محور فعالیت های زن و خانواده در مباحث دینی باشد که اساسنامه و چشم انداز، این را تعریف کرده است.


وی ادامه داد: حوزه علمیه خواهران تا سال 1404 بنا دارد که کاستی ها را مرتفع ساخته و تمهیدات لازم را برای حضور کارشناسانه در عرصه فعالیت های دینی نشان دهد.
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تاکید بر لزوم توجه روابط عمومی به فعالیت های اولویت دار افزود: باید اولویت ها را با توجه به اقتضائات محیطی، وظایف، جهت نظام مقدس اسلام و مراجع عظام تقلید و نیاز جامعه زنان به خوبی ترسیم کنیم.

 

حوزه علمیه خواهران دارای ظرفیت عظیم برای تقویت نیروهای کارآمد است

 

بنابراین گزارش در ادامه این مراسم مدیر کل روابط عمومی و بین الملل حوزه های علمیه خواهران گفت: حوزه علمیه خواهران دارای ظرفیت عظیم برای تقویت نیروهای کارآمد، ارزشی و موثر در شکل های مختلف فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی پور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی و بین الملل حوزه های علمیه خواهران که در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، اظهار داشت: نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران نه تنها به عنوان یک پایگاه مهم علمی به شمار می رود، بلکه دارای ظرفیت عظیم برای تقویت نیروهای کارآمد، ارزشی و موثر در شکل های مختلف فرهنگی و اجتماعی جامعه است.


وی گفت: روابط عمومی و امور بین الملل با ابزارهای مختلف اعم از رسانه، خبر و فضای مجازی و ارتباطاتی که در گذشته ایجاد شده و نیازمند گسترش است، باید تلاش کند ظرفیت عظیم حوزه علمیه خواهران را به نحو احسن معرفی کند.
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل حوزه های علمیه خواهران ابراز کرد: بسیاری از بانوان جامعه در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با حفظ تمام شئونات نقش آفرینی کردند اما به نحو شایسته ای تکریم نشده و کمتر دیده شده اند که موظفیم بانوان فرهیخته را نه تنها در سطح ملی بلکه حتی در عرصه بین الملل معرفی کنیم و با ارتباطات معنا دار و هدفمند با دستگاه های مختلف ملی و بین المللی به دنبال میدان یابی بیشتر برای تاثیر گذاری بانوان مومن و انقلابی باشیم.

کد خبر 984872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha