۴شهرستان استان سمنان مجهز به سیستم فراخوان نوبت ویزیت در مراکز درمانی تامین اجتماعی شدند

اکرم از راه اندازی سیستم فراخوان نوبت ویزیت در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان با هدف رضایتمندی مراجعان و پزشکان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«مجتبی اکرم» درجمع خبرنگاران با اشاره به اجرای سیستم فراخوان نوبت گفت: این طرح علاوه بر رضایتمندی مراجعان و پزشکان، آرامش و نظم بیشتری بر فضای انتظار مراجعان برای مراجعه به پزشک حاکم می شود.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از راه اندازی سیستم فراخوان نوبت‌دهی در چهار شهر استان خبردادوافزود: هم‌اکنون پلی کلینیک‌های تخصصی شاهرود، سمنان و درمانگاه‌های دامغان و مهدیشهر از این سیستم بهره‌مند هستند.

 

وی بابیان اینکه برای سایر مراکز این سیستم نوبت‌دهی در دست اقدام قرار دارد، افزود: در این سامانه با استقرار وب کیوسک‌های نوبت‌دهی در مراکز درمانی  تلاش می کند تا نظم نوبت بیماران در مراجعه به پزشکان رعایت شود.

 

اکرم با اشاره به اینکه در این سامانه اعلام شماره نوبت بیماران بدون حضور منشی پزشک و از طریق مانیتور نصب شده در سردرب اتاق پزشک امکان پذیر شده است اظهارداشت: مشاهده وضعیت نوبت به صورت آنلاین برای مراجعین جهت برنامه ریزی برای حضور به موقع در درمانگاه برای دریافت خدمت ویزیت اقدامی موثر در راستای تکریم مراجعین و احترام به وقت آنها می باشد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان در خصوص برخی از اقدامات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمات غیرحضوری بیان کرد: گسترش ارائه خدمات الکترونیکی علاوه بر تسریع در انجام فرایند و ارائه خدمات ضریب نفوذ و خطای انسانی را نیز بسیار کاهش می دهد.

 

وی بابیان اینکه ۵۰۵ هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی از خدمات مراکز درمانی استان استفاده می‌کنند، افزود: این اقدامات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی در راستای ارائه خدمات غیرحضوری در شرایط کرونا است.

کد خبر 984896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha