کارآفرینان زعفران کار روستای تازه کند مرادلو تکریم شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر (ع) گفت: امام جماعت، هیات امنا و فعالان این کانون با حضور در کارگاه کشت زعفران از خدمات کشاورزی و اشتغال آفرینی این کارآفرینان در روستای تازه کند مرادلو تکریم و تقدیر کردند.

«مختار اسدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: امام جماعت، هیات امنا و فعالان این کانون با حضور در کارگاه کشت زعفران از خدمات کشاورزی و اشتغال آفرینی این کارآفرینان در روستای تازه کند مرادلو تکریم و تقدیر کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر (ع) تصریح کرد: در این دیدار از بانوان کارآفرینی که این کارگاه کشت زعفران را راه اندازی کرده اند، مورد تجلیل قرار گرفت.

 

وی تاکید کرد: این واحد کشاورزی جز واحدهای نمونه کشاورزی در منطقه معرفی شده است و توانسته بخشی عمده ای از زعفران استان را تامین کند.

 

اسدی ادامه داد: مشارکت فعالان مسجدی با چنین واحدهای تولیدی می تواند یک همکاری سازنده برای شکوفایی و نوآوری باشد و موجب افزایش توان تولید برای بی اثر کردن تحریم ها خواهد بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر (ع) افزود: تحریم ها برای ایجاد وابستگی ملت ایران به کشورهای استکباری است اما چنین حرکت های جهادی در عرصه تولید می تواند بخش بسیار عظیمی از این تحریم ها را خنثی کند.

 

اسدی خاطر نشان کرد: به عنوان افسران جنگ نرم در کنار جهادگران عرصه تولید تلاش خواهیم کرد تا در جبهه مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب به پیروزی برسیم.

کد خبر 984907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha