اوحدی با خانواده شهدای گیلان دیدار کرد

معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌اتفاق هیئت همراه امروز(۲۹ مهر) با خانواده شهدا و ایثارگران استان گیلان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سعید اوحدی» امروز(سه‌شنبه، ۲۹ مهر) در حاشیه سفر یکروزه خود به گیلان با همراهی «ارسلان زارع» استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی به دیدار پدر شهیدان «عباس و کامران ساغری »رفت.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این دیدار با بیان اینکه تمام موفقیت‌های امروز حاصل خون شهیدان است گفت: شما خانواده شهدا نعمت و برکت این نظام هستید.

 

وی افزود: تمام این پیشرفت‌ها به اعتبار شهدا، ایثارگران و آزادگانی است که وجودشان را در طبق اخلاص نهاده و به دفاع از کشور خود پرداختند و خدمتگزاری ما مسئولان به شما توفیق الهی است که نصیب ما شده است.

«محمود ساغری» پدر شهیدان ساغری نیز در این دیدار گفت: من و فرزندانم همواره سعی کردیم در مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلامی گام برداریم و هدفمان اعتلای اسلام بود.

 

وی گفت: درخواست و تقاضایی از کسی ندارم و فقط می‌خواهم شهدا دست ما را بگیرند تا در مسیر ولایت ثابت قدم باشیم.
 

اوحدی در ادامه با حضور در منزل «نورالله توده» جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس گفت: آزادگان دوران اسارت را با سربلندی و عزت سپری کردند.

 

وی با بیان اینکه هیچ خدمتی نمی‌تواند فداکاری خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را جبران کند تصریح کرد: جانبازان و آزادگان که سال‌ها در درد و رنج جسمی هستند همچنان آماده ایثارگری و جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

اوحدی در دیدار با جانباز نژادحسنی نیز جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس و همت و شکیبایی خانواده‌های آنان را ستودنی دانست و تاکید کرد: این جانفشانی‌ها باید در جامعه ارج نهاده شود.

 

گفتنی است، «محمد نژادحسنی»  جانباز ۷۰درصد، متولد مهر ماه سال ۱۳۴۲ در عملیات والفجر و قادر در چنگوله عراق و اشنویه جزیره مجنون مجروح شده و «نورالله توده» متولد دوم فروردین ۴۳، جانباز ۴۰ درصد و آزاده است که به مدت  ۶ سال و ۱۰ ماه در اسارت بوده و در مکان پنجوین عملیات رمضان مورد اصابت تیر قرار گرفت.
 

شهیدان «عباس ساغری» ۲۳تیر ۶۱ زمانی که بیشتر از ۱۸ سال نداشت در عملیات رمضان و در محل شلمچه به شهادت رسید و برادرش «کامران ساغری» ۱۷ ساله نیز هفتم اسفند سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 984940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha