توسعه  در سایه فرهنگی، فکری و اقتصادی محقق می شود

خادمی با اشاره به اهمیت بهره برداری از ظرفیت های موجود در راستای تحقق رشد و توسعه، گفت: توسعه با رشد فکری، فرهنگی و اقتصادی محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(29 مهر) در همایش ملی توسعه پایدار شهرستان بروجرد، اظهار داشت: استان لرستان دارای ظرفیت ها و توانمندهای بسیاری است.

 

استاندار لرستان افزود: بهره برداری صحیح از ظرفیت ها و توانمندی های بومی بستر تحقق رشد و توسعه است.

 

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای دستیابی به رشد و توسعه همه جانبه، اذعان داشت: کارآمدی در اجرای کارها باعث توسعه یافتگی و افزایش بهره‌وری می‌شود.

 

خادمی بیان کرد: مدیران باید با بهره گیری از ظرفیت نخبگان و افراد توانمند برای تحقق این مهم کارهای اثر بخش و دارای اولویت انجام دهند.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه توسعه موضوعات مختلف بسیاری دارد و یک بحث جدی است، اذعان داشت: توسعه فقط به معنای رشد اقتصادی نیست بلکه توسعه همراه رشد فکری و فرهنگی و اقتصادی است و کیفیت زندگی انسان ها در توسعه یافتگی نقش دارد.

 

خادمی خاطرنشان کرد: توانمندی انسان در توسعه نقش دارد و عدالت یکی دیگر از مراحل توسعه است که اگر توسعه می خواهیم باید روابط را گسترش دهیم.

 

وی با اشاره به وجود ظرفیت ها و توانمندی های گسترده در شهرستان بروجرد، بیان کرد: شهرستان بروجرد از معدود شهرستان های کشور است که حق بزرگ علمی و مذهبی بر گردن کشور دارد.

 

خادمی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی، یادآور شد: علما و دانشمندان بزرگی در شهرستان بروجرد بوده اند که خدمات بزرگی را به کشور ارائه کرده و حق علمی و فرهنگی بروجرد باید ادا شود.

 

کد خبر 984983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha