سه شنبه های تکریم باید در برنامه های همیشگی کانون ها گنجانده شود

بیکی گفت: سه شنبه های تکریم باید در برنامه های همیشگی کانون ها گنجانده شود.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نیاز جامعه به تقدیر و تکریم از شایستگان، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا به خوبی قابل لمس است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: باید به گونه ای در برنامه ها و سیاست های فرهنگی برنامه ریزی و عمل شود که روح حاکم بر جامعه یک اطمینان خاطر و یک آرامشی را احساس کنند.

 

وی اظهارداشت: مردم اگر ببینند فداکاری و تلاش آنها دیده می شود و قدر آن دانسته می شود با جان و دل از تمام کیان و مقدسات و آب و خاک خودشان دفاع می کنند.

 

بیکی ادامه داد: «سه شنبه های تکریم» یک طرح جان دار و با روح است که می تواند این فضای اطمینان را بین مردم و حاکمیت برقرار کند و نخبگان و شایستگان و ایثارگران را نسبت به ادامه مسیر آرمانی خودشان راغب تر و با صلابت تر می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات این طرح این است که بدون هیچ گونه پیچیدگی قابل انجام است و تاثیرات مثبت آن نیز قابل مشاهده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان تاکید کرد: سه شنبه های تکریم باید در گستره محلات و کانون های مساجد برگزار شود، البته ما باید برخی از ابزارهای لازم را نیز در اختیار کانون ها برای برگزاری این طرح قرار دهیم.

 

وی افزود: پوشش های رسانه ای و تبلیغی در طرح سه شنبه های تکریم می تواند یک جریان سازی گسترده در کشور ایجاد کند و باعث شود که کانون های خودجوش این طرح را اجرا کنند.

 

 

کد خبر 985000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha