برگزاری ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین

ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست توسلی معاون امور مالی و برنامه ریزی فرمانداری و دبیری ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت و حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه و مدیران چند واحد تولیدی و کشاورزی درمحل فرمانداری برگزار گردید.
نسرین توسلی معاونت برنامه ریزی فرمانداری بر ضرورت بررسی مشکلات واحد های صنعتی و تسریع در حرکت چرخه اقتصادی و تولیدی با هدف حمایت از تولید و اشتغال شهرستان تاکید کرد.
درادامه این جلسه حسن میرزایی دبیر کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم با تشریح اقدامات و پیگیری مصوبات افزود : حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی است و باید برای حفظ عملکرد و ارتقا میزان تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و کشاورزی تلاش کرد.
وی با اشاره به اهمیت اشتغال و رونق تولید در سطح شهرستان تسریع کرد: امیدواریم با اجرای مصوبات این ستاد، موانع تولید کاهش یافته و اشتغال در شهرستان افزایش یابد.
در این جلسه مشکلات 6 واحد تولیدی و همچنین مشکلات پساب خروجی تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر و مشکل نوسانات برق شهرک های صنعتی چرمشهر و سالاریه مورد بررسی قرار گرفت که مصوبات لازم برای رفع مشکلات به تصویب رسید .

کد خبر 985123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha