راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در لنگرود برگزار نمی شود

حیدری با تاکید بر بزرگ شمردن یوم الله ۱۳ آبان و دیگر مناسبت ها در کشور و معرفی آن به نسل جدید جامعه، گفت: امسال به علت شیوع ویروس منحوس کرونا هیچگونه راهپیمایی برگزار نمی شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « رحیم حیدری » در جلسه ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که امروز ( سه شنبه، ۲۹ مهر) در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لنگرود برگزار شد، گفت: یوم الله ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید معمار کبیر انقلاب به ترکیه، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ است که امام راحل در مقابل استکبار جهانی موضع خاصی داشتند و فرمودند:" یاوران من خفته در گهواره ها هستند".

 


فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر بزرگ شمردن این روز مهم و دیگر مناسبت ها در کشور و معرفی آن به نسل جدید جامعه، افزود: امسال به علت شیوع ویروس منحوس کرونا هیچگونه راهپیمایی برگزار نمی شود و دیگر مراسم های این روز در مکان های غیر مسقف با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار  می شود.


وی با اشاره به نقش مهم کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدارس و مراکز دانشگاهی در معرفی بزرگداشت ها و یوم الله ها به نسل جوان و نوجوان جامعه، تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا نباید وحدت آحاد جامعه را از بین ببرد باید سلامت محور بودن مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در شرایط فعلی مد نظر قرار گیرد و با پخش کلیپ های کوتاه در فضای مجازی پیام های این روز بزرگ را منتقل کرد.

 

حیدری برگزاری نشست های بصیرت افزایی مجازی، کمپین های دانشجویی و دانش آموزی با هشتک های ضد استکباری،  بهره برداری از ظرفیت نماز جمعه  به منظور تبیین جنایات استکبار جهانی، تولید نماهنگ و عکس نوشته با موضوع استکبارستیزی و ... را از جمله برنامه های بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شرایط کرونایی در لنگرود اعلام کرد.

 

 

کد خبر 985169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha