تعامل نیروهای بسیج و نیروی انتظامی در فارس موجب افزایش امنیت می شود

سردار بوعلی گفت: تعامل نیروهای بسیج و نیروی انتظامی در استان فارس موجب افزایش امنیت می شود و هم افزایی آنها موجب تقویت رضایتمندی مردم و جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (سه شنبه 29 مهر) در ششمین مرحله رزمایش «اقتدار گشت های رضویون بسیج» با حضور فرمانده انتظامی فارس گفت: با فعالیت این گشت ها، شاهد کاهش آمار سرقت هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: خوشبختانه حضور بسیجیان در عرصه های مختلف، موجب ارائه خدمات ارزنده ای شده و آماده بودن آنها برای خدمت به مردم ارزشمند است.

وی با تشکر از تلاش نیروی انتظامی فارس بیان کرد: تعامل نیروهای بسیج و نیروی انتظامی در استان موجب افزایش امنیت می شود و هم افزایی آنها موجب تقویت رضایتمندی مردم و جامعه خواهد شد.

سردار بوعلی با تاکید بر فعال بودن گشت های «رضویون» در سراسر استان فارس بیان کرد: تیم های عملیاتی در حوزه استحفاظی ناحیه حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز نیز در قالب تیم های عملیاتی «گشت های رضویون» ساماندهی شده اند.

خاطر نشان می شود، ششمین مرحله رزمایش «اقتدار گشت های رضویون بسیج» با حضور فرمانده سپاه فجر و فرمانده انتظامی فارس برگزار شد.

کد خبر 985217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha