برپایی ۳ نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی در گلستان

یزدی از برپایی سه نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی با رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز(سه شنبه ۲۹ مهر) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گلستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهرداد یزدی» عصر امروز(سه شنبه ۲۹ مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات آبزیان و صنایع وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده های کشاورزی و سومین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین ها و صنایع وابسته در گلستان برپا شده است.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان ادامه داد: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان با در نظر گرفتن سلامت جامعه  و با رعایت پروتکل های بهداشتی و براساس توصیه های ستاد کرونا و با انسجام برنامه ها و اقدامات تخصصی نمایشگاهی اقدام به برگزاری این نمایشگاه ها می کند.

 

وی بیان کرد: سه عنوان نمایشگاه زیرمجموعه کشاورزی در قالب یک نمایشگاه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی گلستان واقع در جاده آق قلا برپا می شود و تمام تلاش ما حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در این نمایشگاه تخصصی است.

 

یزدی اضافه کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات آبزیان و صنایع وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده های کشاورزی و سومین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین ها و صنایع وابسته از ۲۹ مهر در گرگان برپا شد و تا دوم آبان ماه دایر است.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

 

وی اضافه کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات آبزیان و صنایع وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده های کشاورزی و سومین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین ها و صنایع وابسته عمومی نیست و از ورود خانواده ها و کودکان به محل نمایشگاه جلوگیری می شود.

 

یزدی استفاده از ماسک هنگام ورود به نمایشگاه را الزامی دانست و ابراز داشت: این نمایشگاه صرفاً تخصصی است و برای عموم افراد جاذب نیست.

 

کد خبر 985226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha