آمار تصادفات در راه‌های استان سمنان کاهش یافت

سرهنگ کبیری از کاهش ۳۰ درصدی آمار تصادفات در راه‌های مواصلاتی استان سمنان نسبت به سال گذشته خبردادوگفت: از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۲۴۲ مورد تصادف رخ‌داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ «تقی کبیری» در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها و شورای ترافیک استان سمنان با اشاره به اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری سه هزار و ۲۴۲ مورد تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی درراه‌های مواصلاتی استان  سمنان رخ داده است گفت: این آمار نسبت به سال قبل ۳۰ درصد کاهش داشته است.

 

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از جان باختن ۱۴۰ نفر از هم‌وطنان در تصادفات جاده‌ای این استان خبردادوافزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۱۸۶ نفر در تصادفات جاده‌ای استان سمنان جان خود را از دست دادند.

 

وی به مجروح شدن یک هزار و ۸۲۴ نفر در شش‌ماهه نخست سال گذشته در بحث تصادفات منجر اظهارداشت: که این میزان در سال جاری با کاهش ۲۵ درصدی همراه بود.

 

کبیری تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۱۶۹ مورد تصادف خسارتی درراه‌های استان سمنان به وقوع پیوسته که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد کاهش داشته است.

 

رئیس پلیس‌راه استان سمنان عدم توجه به جلو را بیشترین فراوانی ازنظر علت تصادفات درراه‌های استان با ۵۲ درصداعلام کرد و گفت: ۳۱ درصد تصادفات درراه‌های استان، درراه‌های فرعی به وقوع می‌پیوندد که نیاز است تا توجه بیشتری به این حوزه صورت گیرد.

 

وی ابراز کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، شش ساعت پرواز پهبادی در حوزه نظارت ترافیک راه‌های استان انجام و تعداد ۱۳۰ خودرو اعمال قانون شدند.

کد خبر 985314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha