صادرات کالا به ارزش ۲۸۰ میلیون دلار از بازارچه مرزی میرجاوه

مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد کالاهای ایرانی به پاکستان از طریق بازارچه مرزی میرجاوه صادر می شود، گفت: بیش از ۸۷ هزار تن کالا با ارزش ۲۸۰ میلیون دلار از بازارچه مرزی میرجاوه صادر شده است.

«مبین علی میر» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: بازارچه مرزی میرجاوه از جمله بازارچه های مرزی فعال سیستان و بلوچستان و کشور است که این روزها صادرات آنها از رونق خاص برخوردار است.

 

مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روزانه 100 کامیون در بازارچه های مرزی میرجاوه تخلیه و بارگیری و روانه کشور پاکستان می شود، ادامه داد: بیش از 90 درصد کالاهای ایرانی به کشور پاکستان از طریق بازارچه مرزی میرجاوه صادر می شود.

 

میر یادآور شد: در ۶ ماه گذشته اول سال جاری بیش از 87 هزار تن کالا به کشور پاکستان از طریق بازارچه مرز میرجاوه صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه در کنار تجار کلان، کوله بران در مرز میرجاوه فعالیت دارند، افزود: بازارچه های مرزی به منظور توسعه صادرات غیر نفتی و بهبود وضعیت اقتصادی مرزنشینان احداث شده اند.

کد خبر 985327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha