حضور به موقع پلیس در ارتقاء احساس امنیت و اعتماد عمومی موثر است

آیت الله خاتمی با اشاره به تنوع و حجم بالاي ماموريت هاي نيروي انتظامي، گفت: مردم، نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به این نیروی خدمتگزار اعتماد دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان با تبریک هفته نیروی انتظامی ، اظهار داشت: نیروی انتظامی، تاکنون کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته که این روند با اقتدار بیشتری استمرار خواهد یافت.

 

آیت الله علی خاتمی، حضور به موقع پلیس درصحنه و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقاء احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و بیان داشت: مردم، نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به این نیروی خدمتگزار اعتماد دارند.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به تنوع و حجم بالاي ماموريت هاي نيروي انتظامي، گفت: تلاش هاي صورت گرفته در اين مجموعه باعث كاهش انواع جرايم و افزايش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه نيروي انتظامي شده است.

 

وی به اقدامات پلیس در ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان از زمان شیوع بیماری کرونا اشاره و بیان کرد : پلیس در همه زمینه ها در کنار مردم حضور دارد که این نشان از مردمی بودن پلیس کشور جمهوری اسلامی ایران است .

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در مورد اینکه ایرانی اسلامی باید نیرویی در تراز نظام و انقلاب داشته باشد، ادامه داد: باید اعتماد مردم در راستای حفظ تامین امنیت مردم افزایش یابد چرا که حضور مردم در کنار ناجا زمینه‌ساز امنیت پایدار در کشور است.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز با تشریح اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه و مبارزه با ویروس کرونا، گفت: کارکنان پلیس از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم و مدافعان سلامت حضور داشته و مصوبات ستاد ملی کرونا را با جدیت عمل می کنند .

 

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به شعار هفته ناجا "باهم برای امنیت و سلامت"، گفت: امنیت و سلامت از ضروریات یک جامعه است و امروز نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت، مظهر اقتدار نظام اسلامی است و در برخورد با مفاسد و ناهنجاری های اجتماعی، محتکران و قاچاقچیان، قاطع و مقتدرانه عمل می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی دوشادوش سایر نیروها در تلاش است تا قبل از هر اقدام مخل امنیت آن را شناسایی، خنثی و برخورد کند، گفت: استان زنجان جزء استان ها امن کشور است و این به سبب مشارکت مردم ، نهاد ها ، سازمان ها ، بسیج و اقشار مختلف مردم است که امنیت را تولید و نیروی انتظامی تلاش می کند آن را حفظ و ارتقاء دهد .

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با بيان اينكه ايجاد امنيت در جامعه با مشارکت همه جانبه آحاد مختلف مردم و مشارکت همه دستگاهها و نهادها با نيروي انتظامي محقق نخواهد شد، گفت: همه بايد براي ارتقاء امنيت و احساس آن در جامعه تلاش کنيم چرا که احساس امنيت ، بر خود امنيت مقدم است .

کد خبر 985345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha