حجت الاسلام میرزایی با خانواده شهید امر به معروف دیدار کرد

حجت الاسلام روح الله میرزایی، معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر، محمد محمدی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی، معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر، محمد محمدی دیدار کرد.

 

وی در این دیدار ضمن عرض تسلیت و همدردی خطاب به خانواده شهید محمدی گفت: ما در غم شما شریک هستیم و طبق قانون وظیفه خود می‌دانیم که امور حقوقی مربوط به این واقعه ناگوار را پیگیری کنیم.


وی با بیان اینکه طبق ماده ۱۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اگر فردی در مقام اجرای امر به معروف و نهی از منکر آسیب جسمانی یا جانی ببیند ایثارگری و شهادت او احراز می‌شود.


معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: مطابق ماده ۶ و ۷ قانون حمایت از آمران به معروف هیچ شخصی حق ندارد آمرین به معروف را مورد تعرض قرار دهد و مجازات اشخاصی که نسبت به این عمل مجرمانه اقدام نمایند، قابل تخفیف و تعلیق نیست و ما اشد مجازات برای مرتکب این جنایت و بحث احقاق حق عامه را درباره افرادی چنین عمل مجرمانه‌ای انجام دهند پیگیری خواهیم کرد تا کسی به خود جرأت ندهد در جامعه فضای رعب و وحشت ایجاد کند.


لازم به یادآوری است پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، بیست و هفتم مهر ماه ۹۹ حوالی ساعت ۱۹ در درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش در منطقه تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد خبر 985378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha