مراکز درمانی پاسخگوی میزان جمعیت حقیقی البرز نیست

فتحی با اعلام خبر اخد مجوز راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرستان طالقان گفت: مراکز درمانی پاسخگوی میزان جمعیت حقیقی البرز نیست.

« محمد فتحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعلام خبر مجوز ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرستان طالقان گفت: همچنان محدودیت مراکز درمانی و کادر بهداشت و درمان در البرز با توجه به شرایط کرونا وجود دارد. 

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: البرز یک جمعیت آماری و یک آمار حقیقی دارد که میزان جمعیت واقعی یک و نیم میلیون برابر بیشتر از جمعیت آماری است.

 

وی با اشاره به وضعیت قرمز استان البرز بیان کرد: تعداد مراجعان بیمار کرونایی به مراکز درمانی رشد یافته است، آنچنان که روز سه شنبه ۲۹ مهر شاهد مراجعه ۹۷۵ نفر به مراکز درمانی و بهداشتی در سطح استان بودیم. 

 

وی متذکر شد: یکی دیگر از دغدغه های اصلی مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه بیماران از استان های دیگر به البرز است که این مهم شرایط بیماری را پیچیده می کند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته انتظار می رود بیمارستان فردیس تا پایان سال به بهره برداری برسد، همچنین مجوز راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرستان طالقان نیز صادر شده است. 

 

 

 

کد خبر 985444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha