آموزش و پرورش فارس از لحاظ سرانه ورزشی خیلی فقیر است

اسماعیلی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش فارس از لحاظ سرانه ورزشی خیلی فقیر است این وضعیت در شیراز محسوس تر است، گفت: میانگین سرانه ورزشی آموزش و پرورش ۳۳ صدم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد اسماعیلی»، امروز (چهارشنبه 30 مهر) در مراسم توزیع و ارسال «کاروان مهر» و توزیع تجهیزات ورزشی و افتتاح زمین چمن مصنوعی، گفت: در آموزش و پرورش تربیت بدنی بر پایه سلامت است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت انسان، تاکید کرد: سیاستگذاری در ایام کرونا، تغییراتی داشت.

وی با اشاره به اینکه نیروی متخصص از هر تجهیزاتی بهتر است، اظهار کرد: در بحث تجهیزات، توجه بیشتر به وسائل با دوام است که تجهیزاتی هم که امروز به نقاط محروم ارسال می شود، از این نوع وسائل است.

اسماعیلی با یادآوری این مطلب که 27 چمن مصنوعی در نظر داشتیم به بهره برداری برسانیم که این بیست و دومین زمین است، تاکید کرد: آموزش و پرورش فارس از لحاظ سرانه ورزشی خیلی فقیر است این وضعیت در شیراز محسوس تر است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه میانگین سرانه ورزشی آموزش و پرورش 33 صدم است، تاکید کرد: سرانه ورزشی فارس پیش از این 22 صدم مترمربع بود که امروز به 27 صدم مترمربع ارتقا پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین کشور 33 صدم است، برای رسیدن به آن خیلی تلاش لازم است، افزود: در ایران، این شهر و استان بیشترین آمار متمرکز اتباع دارد و باید توجه داشت که نگاه آموزش و پرورش با دیگر دانش آموزان یکسان است.

کد خبر 985460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha