سرورهای دوربین پلاک خوان شهری کرج فعال شده است

سرهنگ شرق با اعلام خبر فعال شدن سرورهای دوربین پلاک خوان شهری در کرج گفت: خدمات هوشمند با هدف و تسریع در روند امور رسیدگی به رانندگان با هدف کاهش هزینه های سازمان و جلوگیری از سفرهای غیرضروری در شرایط کرونا اجرا می شود.

« سرهنگ غلامعلی شرق » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: سرورهای دوربین پلاک خوان شهری فعال شده است.

 

رییس پلیس راهور استان البرز افزود: خدمات هوشمند با هدف و تسریع در روند امور رسیدگی به رانندگان با هدف کاهش هزینه های سازمان و جلوگیری از سفرهای غیرضروری در شرایط کرونا اجرا می شود.

 

وی با اشاره به هوشمندسازی خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: شهروندان پس از این برای نوبت دهی تعویض پلاک به صورت سنتی و زمان بر مراجعه نمی کنند، بلکه به صورت اینترنتی زمان مربوطه را مشخص و نسبت به اخذ نوبت و خدمات اقدام کنند.  

 

وی ادامه داد: شهروندانی که به تازگی پلاک خودرو را تحویل می گیرند دیگر نیاز به حضور در نمایندگی و ارسال با پیک ندارند.

 

رییس پلیس راهور استان البرز در پایان متذکر شد: شهروندان برای ترخیص وسیله نقلیه همچون گذشته نیاز نیست به مرکز پلیس مراجعه کنند، بلکه در زمان مشخص مربوطه به ۳۱ دفتر پلیس مثبت ۱۰ در سطح استان البرز می توانند مراجعه و اقدام کنند.

 

 

کد خبر 985486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha