عزت نظام اسلامی در سایه وحدت مردم و مسئولان است/ چراغ سبز به دشمن با حضور مردم پاسخ داده می شود

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه کسانی که از درون نظام چراغ سبز به دشمن نشان می دهند با حضور مردم پاسخ خود را از زبان مردم دریافت خواهند کرد، گفت: بخش عمده ای از مشکلات کشور محصول کوتاهی، تنبلی و پای کار نبودن صاحبان مناصب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۳۰ مهر) در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، فراتر از تصور ما در دنیا نقش آفرینی می کند و هیمنه استکبار جهانی را در دنیا  را شکست داده است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار»  با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی آگاهی و بصیرت در سطح ملل مختلف جهان به ویژه ملت های مسلمان به وجود آمده است، افزود: ویژگی استکبار جهانی این است که به دیگران تلقین می کند که شما نمی توانید، ضعیف هستید و اگر می خواهید به جایی برسید باید تابع من باشید.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در دوران نظام ستم شاهی بدترین تحقیرها را نسبت به ملت ایران که دارای پیشینه تاریخی بود، روا می داشتند و حق توحش می گرفتند، ابراز کرد: آمریکایی ها و هر کسی که با اینها زندگی می کرد هر خلاف و جنایتی انجام می داد، مصونیت داشتند، در زمان رژیم ستم شاهی، قانون کاپیتولاسیون را تصویب کردند که هر آمریکایی که هر ایرانی را بکشد و هر جنایتی انجام دهد، هیچ ایرانی حق دخالت نداشته و نمی تواند اعتراض کند.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل به پیروزی رسید، این در حالی بود که هیچ نظریه پردازی در دنیا تصور نداشت که انقلابی به نام دین شکل بگیرد و بتواند جامعه را اداره کند و این، یک توفیق الهی برای ملت ایران بوده است، از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون رسانه های دنیا، کوچکترین مسایل انقلاب اسلامی و کشور ما را تحلیل کرده و البته همواره اشتباه می کنند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به نقش الهام بخشی انقلاب اسلامی در سطح جهان، بیان کرد: پهباد آمریکایی را  به زمین نشاندیم، پایگاه عین الاسد را مورد حمله موشکی قرار دادیم و نفتکش های ایرانی  در حیات خلوت آمریکا تردد کردند و آمریکا جرات هیچ عکس العملی را نداشت، اینها نشان می دهد که هیمنه آمریکا در دنیا شکست خورده است.

 

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی آمریکا رو به افول است و  کسانی که می خواهند رئیس جمهور این کشور شوند مانند حیوان درنده با الفاظ رکیک به یکدیگر حمله می کنند، ابراز کرد: در این شرایط دشمنان  تلاش دارند که افکار جامعه ما را  مهندسی کنند و انواع فشارهای اقتصادی و تحریم ها را وارد کرده اند، اما ما نباید رسالت اجتماعی خود را نسبت به سایر ملت های مسلمان و مظلومان عالم علی رغم شیوع کرونا، گرانی، مشکلات اقتصادی و تورم فراموش کنیم.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه بخشی از این مشکلات کشور پیامد فشارهای اقتصادی دشمن است و بخش عمده ای نیز محصول کوتاهی، تنبلی  و پای کار نبودن افرادی است  که منصب دارند و رسالت و ماموریت اصلی خود را انجام نداده اند، ابراز کرد: در هر صورت وظیفه داریم که دشمن ظالم و یاور مظلوم باشیم که این یکی از اصول دین مقدس اسلام و بخشی از ایدئولوژی و  جهان بینی ماست که نسبت به استکبار جهانی نقش خود را انجام دهیم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: برخی از افراد در داخل کشور به اینکه امام حسن(ع) صلح طلب بود و اینکه مردم خواستند و امام خواسته مردم را بر خواسته خود برتر داد، تمسک می کنند، افزود: این مغالطه فاحش است، فرماندهانی که به امام حسن(ع) خیانت کردند و باید در مقابل دشمن می ایستادند، امام حسن(ع) را مجبور به صلح کردند، فرماندهانی که خود را به دشمن فروختند.

 

وی یادآور شد: جای تأسف است که رئیس جمهوری بیاید در شرایطی که درصدد انتقام گرفتن خون سردار دلها و شهید جهان اسلام هستیم،  پیام صلح و سازش برای دشمن ارسال کند که طبیعتا مردم ما مردمی نیستند که از ولایت جدا شده و تسلیم خواست دشمن شوند، دشمنی که امروز به شدت رو به افول است، اگر کسی از زیر چتر ولایت فقیه بیرون بیاید و زیر چتر ترامپ قرار بگیرد مایه ذلت است.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: در این شرایط، روز مبارزه با استکبار جهانی پیام های زیاد جدیدی خواهد داشت و دشمنان این روز را در زمینه حضور مردم در صحنه رصد می کنند و در سطج جهانی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد، کسانی که از درون نظام چراغ سبز به دشمن نشان می دهند با حضور مردم پاسخ خود را از زبان مردم دریافت خواهند کرد و مردم نشان می دهند که در خط رهبری و ولایت خواهند ماند.

 

حجت  الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه هر چه وحدت و انسجام میان مردم و مسولان نیز برقرار باشد بیشتر مشمول رحمت الهی قرار خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: شوکت و عزت ما در سایه وحدت است و انتظار می رود که برنامه ها و مراسمات گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و هفته وحدت بر اساس ضابطه ها و دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا در سطح استان برگزار شود.

کد خبر 985491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha