سربازان نگهبان دین، عزت ملی انقلاب اسلامی ایران هستند

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در سیزدهمین جشنواره جوان سرباز "حضرت علی اکبر(ع)" عنوان کرد: سربازان در واقع نگهبان دین، شرف، عزت ملی، الهی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «سردار ابوالقاسم چمن» امروز (30 مهرماه) در سیزدهمین جشنواره جوان سرباز "حضرت علی اکبر(ع)" با حضور یگان های نظامی و انتظامی خراسان شمالی که در محل تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر شناساندن جایگاه و منزلت اجتماعی سرباز، گفت: سربازان در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیل و ارزشمندی ایفا کردند.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: امروز نیز سربازان نقش اعظم و ارزشمندی در تأمین امنیت و حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی دارند.

 

وی با بیان اینکه خانواده سربازان، آن ها را به رسم امانت به ما می سپارند، اظهارکرد: ما در تربیت، تعلیم، توانمندسازی، آموزش و مهارت افزایی آن ها برای نقش آفرینی بعد از اتمام دوران مقدس سربازی، وظیفه و تکلیف داریم.

 

سردار چمن گفت: برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و ...در مجموعه نیروهای مسلح کشور و به تبع آن در خراسان شمالی در حوزه مهارت آموزی سربازان برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان کرد: سربازان در واقع نگهبان دین، شرف، عزت ملی، الهی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما افتخار می کنیم که سرباز ولایت هستیم و ان شاءالله بتوانیم در سایه مقام عظمای ولایت، به تکلیف سربازی خودمان عمل کنیم.

 

گفتنی است، در این جشنواره از خانواده شهدای سرباز و سربازان نمونه نیروهای مسلح استان در حوزه های مختلف تقدیر و تجلیل شد.

 

 

 

 

کد خبر 985498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha