اهداف شورای فرهنگی شمیرانات  محقق نشده است

امام جمعه رودبار قصران، شهرستان شمیرانات با انتقاد از برخی مسئولان گفت: اهداف شورای فرهنگی شهرستان محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، یکصد و بیست و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شمیران با حضور اعضای این شورا در  محل فرهنگسرای اوشان در بخش رودبارقصران برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مجتبی حسنی امام جمعه بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات، ضمن آرزوی قبولی عزاداری های مسلمین در ماه های محرم و صفر، عنوان کرد: واقعیت این است، تعداد جلسات شورای فرهنگی زیاد بوده است و در عمل و نتیجه آن چنان که باید، به اهداف خود نرسیده ایم.

وی گفت: امروز به دلایل بی شمار، سفره مردم واقعا کوچک شده است، در نتیجه آمار جرم و جنایت و سرقت هم صعودی خواهد بود. 

حسنی ضمن انتقاد از شرایط فرهنگی و اجتماعی منطقه رودبار قصران، تاکید کرد: با کمال تاسف باید گفت، شرایط جاری و ساری در منطقه از نظر فرهنگی به هیچ وجه متناسب با شرع و دین و اخلاق نیست.

امام جمعه رودبارقصران یادآور شد: متاسفانه برخی از مسئولین غیرمتعهد در ابتدای شروع کار اول به فکر خود و نزدیکان خود هستند. در بخش رودبارقصران نیز تبعیض ها بسیاری از شهروندان را مایوس و دلسرد کرده است. مسئولین باید تلاش کنند در امر برخورد با بی عدالتی، بین فقیر و غنی تفاوت و تمایزی قائل نشوند.
حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: با کمال تاسف شرایط در فضای مجازی نیز بسیار مایه شرمساری است؛ در این فضا  گاهی نسبت به برخی از مقدسات و مبانی اسلام و ارزش های انقلابی و دینی مردم جسارت می شود.

کد خبر 985584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha