آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای خدام اماکن مذهبی و اصحاب وقف گلستان

حجت الاسلام سلیمانی فرد از آغاز عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای خادمین اماکن مذهبی و اصحاب وقف در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز (چهارشنبه 30 مهر) در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به انعقاد تفاهم همکاری سه جانبه بین بنیاد مسکن، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اظهار کرد: براساس این تفاهم نسبت به ساخت مسکن 200 خادم اماکن مذهبی و اصحاب وقف استان گلستان اقدام می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: امروز آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن فاطمین و اصحاب وقف استان گلستان به مناسبت دهه وقف در روستای عباس آباد شهرستان علی آبادکتول با حضور مسئولان آغاز شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: این تسهیلات به منظور ساخت مسکن برای خادمان اماکن مذهبی و اصحاب وقف فاقد مسکن در نظر گرفته شده است.

 

وی بابیان اینکه اولویت ساخت این واحدهای مسکونی در مناطق روستایی در نظر گرفته شده است، افزود: براساس این تفاهم نامه متقاضیان این طرح از تسهیلات 65 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت 15 ساله همراه با دو سال تنفس بهره مند می شوند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان بیان کرد: همچنین برای حمایت از این خادمان اماکن مذهبی و اصحاب وقف  10 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض نیز در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه پیش از این برای حمایت از خدام اماکن مذهبی و بقاع متبرکه طرح بیمه تکمیلی نیز در نظر گرفته بود که در اجرای این طرح یک هزار نفر از خادمان اماکن مذهبی و بقاع متبرکه بیمه تکمیلی شدند.

کد خبر 985620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha