ضرورت مشاركت و همكاري سپاه و نيروي انتظامي در ايجاد امنيت پايدار

فرمانده نیروی انتظامی زابل بر مشاركت و همكاري بیش از پیش سپاه و نيروي انتظامي در ايجاد امنيت پايدار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسینعلی سنچولی  در دیدار با کارکنان سپاه هیرمند با اشاره به ضرورت افزايش همگرائي و تعامل و همکاري في مابين نيروي انتظامي و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي بر ارتقاء سطح امنيت اجتماعي و فرهنگي جامعه تاکيد کرد.

وي بر ضرورت مشاركت و همكاري سپاه و نيروي انتظامي در ايجاد امنيت پايدار تاكيد كرد و افزود: تامين امنيت پايدار در جامعه و ارتقاء حداكثري احساس آرامش و آسايش مردم که با تعامل سازنده سپاه و نيروي انتظامي دست يافتني است.

این مقام انتظامی، نيروي انتظامي و سپاه را دو نيروي مقتدر، برخاسته از بطن جامعه دانست و خاطر نشان کرد: اين دو نيرو يک هدف مشترک را دنبال مي کنند و آن خدمت رساني شايسته به مردم تحت فرامين مقام معظم رهبري است.

سنچولی افزود: امنيت بزرگترين نعمت الهي است که در همه ابعاد فردي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي نياز اصلي جامعه بوده و ايجاد و گسترش آن در كنار تلاش پليس نيازمند مشاركت همگاني است.

وي نيروي انتظامي و سپاه را دو نيروي مقتدر، برخاسته از بطن جامعه دانست و اظهار داشت: تعامل نيروي انتظامي و سپاه، تقويت اقدامات پيشگيرانه و افزايش اشرافيت عملياتي را به دنبال دارد و موجب پيشگيري از حوادث و آسيب هاي غير مترقبه شده و نظم و امنيت اجتماعي و آرامش شهروندان را به ارمغان مي آورد که هدف مشترک هر دو نیرو است.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند بیان داشت: هر چه هماهنگي بين قواي نيروهاي مسلح به ويژه بسيج و پليس بيشتر باشد هم پوشاني در مأموريت هاي امنيتي بيشتر خواهد شد و مردم از امنيت بيشتري برخوردار خواهند بود.

 

 

کد خبر 985621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha