ماسک ارزان و با کیفیت در خراسان جنوبی تولید و عرضه می شود

حسن نژاد گفت: ماسک ارزان قیمت و با کیفیت عالی در خراسان جنوبی تولید و عرضه می شود.

«حامد حسن نژاد»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: روزانه حداقل 150 هزار ماسک در خراسان جنوبی تولید و روانه بازار می شود.

 

 

 

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صمت خراسان جنوبی از فعالیت چهار واحد صنعتی برای تولید ماسک در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: سه واحد صنعتی استان برای تولید ماسک سهمیه پارچه دولتی دریافت کرده اند که هم اکنون با تمام ظرفیت در حال تولید ماسک هستند.

 

 

 

حسن نژاد با بیان اینکه واحدهای صنعتی خراسان جنوبی طی چند روز آینده به صورت مستقیم ماسک ارزان قیمت و با کیفیت بسیار خوب را در اختیار مردم قرار می دهند، گفت: این نوع ماسک ها معمولی نبوده و دارای لایه وسطی (مِلت بلون) است.

 

 

 

وی از عرضه ماسک های سه لایه اسپان و مِلت بلون با قیمت 1100 و هزار و 1300 در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در خردادماه امسال با مشکل ماسک در استان مواجه بودیم اما هم اکنون ماسک با کیفیت و ارزان قیمت تولید می شود.

 

 

 

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صمت خراسان جنوبی تصریح کرد: هم اکنون هیچ کمبودی در خصوص تولید و عرضه ماسک و ضد عفونی در استان نداریم و واحد های صنعتی به هر میزانی که موسسات و دستگاه های دولتی درخواست داشته باشند، ماسک با قیمت مصوب تولید می کنند.

 

 

 

حسن نژاد قیمت مصوب ماسک را در خراسان جنوبی 1300 و 1500 عنوان کرد و گفت: ولی سازمان صمت ماسک را با قیمت ارزان، 1300 تومان عرضه می کند.

 

 

 

وی با بیان اینکه توزیع ماسک ارزان قیمت از خردادماه امسال در استان آغاز شده است، تصریح کرد: ولی هم اکنون ماسک های تولیدی به لحاظ کیفیت هم بی نظیر هستند.

 

 

 

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صمت خراسان جنوبی در پایان از موسسات و دستگاه های اداری استان درخواست کرد: ماسک مصرفی کارکنان خود را از استان مبدا تهیه کنند.

کد خبر 985861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha