کاهش ولنگاری های اجتماعی در تفرجگاه های گلستان

فاضل دادگر گفت: با اقدامات پلیس امنیت اجتماعی، شاهد کاهش ولنگاری های اجتماعی در تفرجگاه های استان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» ظهر امروز(جمعه 2 آبان) در جمع مردم ولایتمدار و نمازگزار گرگان اظهار کرد: مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا در استان زمینه ساز رشد سرقت ها در ابتدای سال شد و در ابتدای سال در مقایسه با سال گذشته بالغ بر 36 درصد شاهد افزایش انواع سرقت ها بودیم که در حال حاضر با تلاش مجدانه پلیس این رشد به 6 درصد کاهش یافته است.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان به همراهی مردم و تحمل آنان در مقابل اقدامات پلیس اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه مرز و مرزبانی فرزندان شما به صورت مستمر در پاسگاه ها و گروهان های مرزی به دور از خانواده در حال مرزبانی از کیان این کشور هستند.

 

فاضل دادگر خاطرنشان کرد: در مرزهای ما در استان گلستان شاهد کمترین مسئله امنیتی هستیم و این نشانه ایثارگری فرزندان شما در لباس مرزبانی است.

 

وی تأکید کرد: با مجاهدت همکاران در شهرستان تابع و پلیس امنیت اجتماعی استان به لطف خدای مبارک و تعالی، شاهد کاهش ولنگاری های اجتماعی در  تفرجگاه های استان هستیم.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان بیان کرد: در حوزه فضای مجازی بیشترین پرونده های ما مربوط به هتک حیثیت و جرم علیه افراد، کلاهبراری های اجتماعی و موضوعات مالی است و 92 درصد از پرونده های پلیس فتا به سرانجام رسیده است.

 

 فاضل دادگر بیان کرد: با اقدامات شبانه روزی پلیس فتا در حوزه شناسایی کلاهبرداران و مزاحمت ها اقدامات مختلفی انجام شده است.

 

وی گفت: در حوزه امنیت اقتصادی استان در پیگیری مجدانه پلیس امنیت، پرونده های کلاهبرداری و زمین خواری به صورت جدی  پیگیری شده است.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: از مسئولان داشتن تفکر بسیجی و مدیریت انقلابی در بخش های فرهنگی را طلب می کنم.

 

فاضل دادگر ابراز داشت: مسئولیت آرامش و امنیت مردم به دوش ما نهاده شده و به سختی های خدمت افتخار می کنیم و همکاران ما مجاهدانه و گمنام در حال فعالیت هستند.

 

کد خبر 986005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha