پایان تحریم تسلیحاتی ثمره گفتمان مقاومت عقلانیت و مجاهدت انقلابی است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: پایان یافتن تحریم های تسلیحاتی یک پیروزی دیگر برای ایران اسلامی و شکستی تاریخی برای آمریکا و سایر دشمنان ما بود چرا که در واقع نتیجه و ثمره گفتمان مقاومت، عقلانیت انقلابی، مجاهدت و تلاش انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، ظهر امروز ۲ آبان حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون با اشاره به پایان یافتن تحریم ۱۰ ساله تسلیحاتی، گفت: این یک پیروزی دیگر برای ایران اسلامی و شکستی تاریخی برای آمریکا و سایر دشمنان ما بود چرا که در واقع پایان تحریم تسلیحاتی نتیجه و ثمره گفتمان مقاومت، عقلانیت انقلابی، مجاهدت و تلاش انقلابی است.

 


امام جمعه آسمینون خاطرنشان کرد: نکته اصلی در این زمینه مراقبت مسئولین است که در دام فتنه ها و شیطنت های اروپایی ها نیفتند و راه اصلی آن در مرحله اول عدم اعتماد به اروپا و در مرحله دوم تداوم قاطعانه و بدون تاخیر کاهش تعهدات هسته ای و آمادگی برای مقابله با هرگونه شیطنت دشمنان است.



وی بیان کرد: این روزها و در این شرایط حساس کشور به خصوص بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مورد توقع و خواسته اکثر مردم است توجه و ورود جدی مجلس شورای اسلامی به مسائل اساسی کشور و پرهیز از ورود به مسائل حاشیه ای است که سود و نتیجه ای برای کشور و مردم ندارد.



حجت الاسلام احمدی نیک خاطرنشان کرد: امروز مجلس نباید سکوت کند البته با تدبیر، طرح و برنامه اساسی مسئولین را وادار به کار کردن و حل مشکلات مردم کرده و این هم میسر نمی‌شود جز با پرداختن به اولویت‌هایی که امروز معیشت و اقتصاد مردم است برای سامان دادن به وضعیت گرانی های افسارگسیخته، سامان دادن بازار ارز، سکه، طلا، خودرو، مسکن و توجه به اشتغال و حفظ ارزش پول ملی طرح اساسی دهند آزمون بزرگی را مجلس در حال گذراندن است باید مراقب باشند سربلند بیرون آیند.


خطیب جمعه آسمینون ادامه داد: راهبرد اصلی در شرایط کنونی که باید مدنظر قرار گیرد عقلانیت، صبر انقلابی و تمرکز بر موضوع دولت جوان و حزب اللهی است برای روی کار آمدن دولتی جوان و حزب اللهی مهمترین مرحله گفتمان‌سازی است.


وی ضمن عرض تسلیت پیشاپیش فرارسیدن شهادت امام حسن عسکری (ع)، ابراز کرد: دوران نورانی امامت این امام همام با وجود این که کوتاه ترین دوران امامت ائمه(ع) بود یک ویژگی منحصر به فرد داشت و آن هم انتقال عصر حضور به اصل غیبت بود از این رو می‌توان گفت؛ اصلی‌ترین راهبرد و استراتژی دوران ۶ ساله امامت آن حضرت برنامه ریزی دقیق در خصوص استقرار و تحقق کامل فرهنگ مهدویت بود.



حجت الاسلام احمدی نیک با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)، تصریح کرد: وظایف منتظران در عصر غیبت در قبال امام زمان (عج) معرفت و شناخت نسبت به آن حضرت، تمسک به ریسمان ولایت اهل بیت (ع)، انتظار فرج، تذیب نفس، خودسازی، اصلاح فردی و اجتماعی و تربیت نسل منتظر است.



وی در خاتمه با بیان این که در حوزه ساماندهی گلزار شهدای گمنام ۲ کار اساسی در حال انجام است، عنوان کرد: پیگیری های اداره برق شهرستان نتیجه داد و یک ترانس مستقل برای برق آماده و به زودی نصب می شود کار دوم شرکت گهرزمین قول مساعد داد که به امید خدا دیوار چینی و سقف آن را انجام دهد که برآورد هزینه صورت گرفته و به امید خدا به زودی عملیاتی شود و در پایان با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی از پرسنل خدوم ناجا در سراسر کشور به ویژه در منطقه تشکر کرد.

کد خبر 986006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha