تولید کلیپ «قول بازگشت» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: کلیپ «قول بازگشت» روایت خاطراتی از شهید «حمید مصفا» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» منتشر شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله فعالیت های اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، که همواره با استقبال آنها رو به رو می شود دیدار با خانواده های شهدای شهرستان جهرم است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، با اشاره به اینکه این دیدارها پیش از شیوع بیماری کرونا به صورت هفتگی انجام می شد، افزود: در این برنامه خانواده شهدای دفاع مقدس در جمع بچه های مسجد به بیان خاطرات، سیره و روش زندگی شهیدان می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه در جریان این دیدارها و به همت گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به تصویربرداری و ضبط خاطرات شهدا اقدام شده است، بیان کرد: این تولیدات پس از انجام مراحل تدوین، در برنامه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

گواهیان از تولید کلیپ «قول بازگشت» برگرفته از دیدار اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با خانواده «شهید حمید مصفا» خبر داد و گفت: در این کلیپ خاطرات، سیره، روش زندگی و دلاورمردی های این شهید گلگون کفن از زبان خواهر و 2 برادر  وی بیان شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با قدردانی از عوامل تهیه و تولید آثار فاخر در زمینه شهدای شهرستان جهرم، عنوان کرد: در این زمینه تولیدات بسیاری از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان جهرم در قالب مستند، کلیپ، موشن کمیک، موشن گرافی و... به همت گروه رسانه ای «ماح» تهیه و تولید شده است.

 

وی ادامه داد: این آثار علاوه بر پخش از شبکه های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، در برنامه های مختلف این کانون فرهنگی و هنری نیز به نمایش گذاشته می شود.

 

گواهیان در پایان خاطرنشان کرد: آثار تولیدی گروه رسانه ای «ماح» تا کنون در جشنواره های مختلف استانی و کشوری حائز رتبه های برتر شده است.

 

به گزارش شبستان، شهید بسیجی «حمید مصفا» ۱۸ تیرماه ۱۳۶۲ در جریان عملیات والفجر ۲ در منطقه عملیاتی «حاج عمران» به شهادت نائل آمد.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 986029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha