راه‌اندازی بیش از ۲۸۰ موکب جهت کمک‌رسانی به کادر درمان در خوزستان

مدملی گفت: در جریان کرونا هم از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون بیش از ۲۸۰ موکب با راه‌اندازی ۱۶۷ کارگاه تولید ماسک، دستکش و البسه پزشکی به کمک مردم و کادر درمانی شتافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سالار مدملی» امروز (جمعه 2 آبان) در مراسم تجلیل از خیرین مشارکت کننده در طرح توسعه حرم امام حسین (ع) که مزین به  نام صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) است در فرمانداری شهرستان امیدیه برگزار شد، ضمن تجلیل از خیرین این شهرستان اظهار کرد: ماموریت ستاد بازسازی عتبات عالیات در 2 بخش بازسازی عتبات مقدسه و همچنین حضور در صحنه‌های خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در حوادث غیرمترقبه مثل سیل، زلزله و اخیر کرونا است.

 

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان با اشاره به خدمات مواکب اربعین حسینی در کمک‌رسانی به مردم در جریان سیل و کرونا افزود: در قضیه سیل ۹۸ بیش از ۱۸۵ موکب اربعین حسینی استان و خارج از استان با مدیریت ستاد بازسازی عتبات به کمک مردم سیل‌زده استان رفته بودند.

 

وی تصریح کرد: در جریان کرونا هم از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون بیش از ۲۸۰ موکب با راه‌اندازی ۱۶۷ کارگاه تولید ماسک، دستکش و البسه پزشکی به کمک مردم و کادر درمانی شتافتند.

 

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان اضافه کرد: مواکب اربعین حسینی با پشتیبانی و حمایت مردمی توانستند در جریان کرونا بیش از ۱۰۸هزار بسته معیشتی و بیش از ۸۲۰ هزار بسته بهداشتی و ۱۳۲ هزار پرس غذا بین آسیب‌دیدگان ویروس کرونا توزیع کنند.

 

«سید مهران رفیعی» به تجلیل از مقام شامخ حضرت زینب کبری (س) پرداخت که با صبر و استقامت خود باعث ماندگاری نهضت عاشورا شد و عنوان کرد: محبان اهل بیت (ع) در این شهرستان در راستای قدرشناسی و اظهار ارادت به حضرت زینب کبری (س) نقش موثری در بازسازی حرم آن حضرت در سوریه داشتند.

 

فرماندار امیدیه ابراز کرد: مردم خیر و نیکوکار امیدیه در چند روز اخیر بیش از ۴۰ دستگاه تریلر سیمان برای توسعه حرم امام حسین (ع) و ساخت صحن حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلی اهدا کردند.

 

وی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بی‌دریغ مردم و خیرین از موکب اربعینی شهید دستیاری در هنگام مراسم اربعین و خدمات‌رسانی بی‌نظیر این موکب به مردم سیل‌زده شهرهای حمیدیه و دشت آزادگان در سال ۹۸ قدردانی کرد.

 

«قاسم حیدری» مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان امیدیه هدف از برگزاری این نشست را تجلیل از خیرین و نیکوکاران متبرع مشارکت‌کننده در بازسازی عتبات مقدسه عنوان کرد و در ادامه به ذکر حدیثی از امام جعفرصادق (ع) در خصوص فضیلت عمران و آبادانی و زیارت قبر امام علی (ع) و فرزندانشان پرداخت.

 

کد خبر 986057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha