دیدار گروه جهادی حضرت صاحب الزمان(عج) فعال در زمینه تجهیز اموات کرونائی با امام جمعه زابل

گروه جهادی حضرت صاحب الزمان(عج) متشکل از طلاب و روحانیون منطقه سیستان؛ فعال در زمینه انجام امور شرعی، و تجهیز اموات کرونائی و ضدعفونی معابر عمومی، با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام والمسلمین عزیزی» در دیدار با گروه جهادی حضرت صاحب الزمان(عج) فعال در زمینه تجهیز اموات کرونائی با امام جمعه زابل گفت: عزیزانی که در موضوع کرونا فعالیت داشتند، مجاهد فی سبیل الله، و زمینه سازان ظهور حضرت حجت(علیه السلام) هستند، به دلیل اینکه امام زمان(عج) میخواهد با کسانی باشد که از جان گذشته باشند و شما از جان گذشتید، اکثر شما دوران دفاع مقدس را ندیدید و از دفاع مقدس یک سلسله حرف هایی شنیده شده، آنچه که ما در این مدت در موضوع تجهیز اموات کرونایی دیدیم، اگر نگوییم بهتر از دفاع مقدس بود، قطعا کمتر از آن نیست، وقتی کسی دست همسرش را می گیرد و به اینگونه فضایی وارد می شود یعنی از همه چیزش برای رضای خدا گذشته است.

 

امام جمعه زابل در ادامه افزود: شبها کار ضدعفونی معابر، روزها تجهیز اموات کرونائی و ساعت‌هائی در بیمارستان، و بدون هیچ گونه چشمداشتی در میدان بودن، این یعنی به کف گرفتن جان در راه دفاع از ارزشها، سپاه صاحب الزمان(عج) باید واجد چنین افرادی باشد، همانطور که ما منتظر حضرت ولیعصر(عج) هستیم ایشان نیز منتظر ما هستند، ما باید خودمان را با بروز دادن قابلیت های معنوی که داریم به ظهور برسانیم. عزیزانی که در قصه کرونا بودند اگر در کربلا بودند، قدر مسلم در صف سیدالشهدا و در کنار سیدالشهدا بودند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل؛ سپس تصریح کرد: می‌بایست کماکان این گروه جهادی پای کار بوده و استقرار داشته باشد و در زمینه محرومیت زدایی مشغول به فعالیت شود، ما می‌توانیم یک گروه جهادی قوی داشته باشیم. بیائید با هم، هم عهد شویم تا سهم سازمان ها و ارگان‌های حمایتی را در زندگانی مردم سیستان روز به روز کم کنیم. ما نیاز به یک نهضت جهادی داریم، خودمان باید دست به زانو بگیریم و یاعلی بگوییم و بلند شویم، و تا هر چقدر که می‌توانیم شغل ایجاد کنیم.

کد خبر 986060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha