برگزاری محفل انس با قرآن، کرسی تلاوت و تفسیر در کرمانشاه/ بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی ویژه دهه وقف توزیع شد

حجت الاسلام صالحی، گفت: به مناسبت هفته وقف ۱۵۰۰ بسته غذایی و معیشتی در قالب طرح احسان ماندگار از محل عواید موقوفات استان کرمانشاه توزیع شده است.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: همزمان با دهه وقف ۴۰ محفل انس با قرآن، کرسی تلاوت و تفسیر در بقاع متبرکه، مساجد،‌بیمارستان ها، مراکز درمانی و نظامی و ادارات استان  برگزار شد.


وی با اشاره به برنامه های شاخص در دهه وقف امسال، افزود: برگزاری ۱۱ کرسی تلاوت و تفسیر در بقاع متبرکه با حضور قاری و مفسر که به تفسیر آیات مرتبط با وقف پرداختند یکی از برنامه های شاخص  در دهه وقف امسال بود.

 

مدیرکل اوقاف استان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه های تبلیغی ترویجی قرآن کریم برپایی ۳۰ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه، مساجد، بیمارستان ها، مراکز درمانی، مراکز نظامی و ادارات استان بود.
 

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه از محل عواید اوقاف برای کمک به نیازمندان استفاده می شود ، گفت: در قالب احسان ماندگار از محل عواید موقوفات۱۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته غذایی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است تهیه و در دهه وقف در استان کرمانشاه توزیع شده است.

 

کد خبر 986255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha