برقراری امنیت و آرامش مردم از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است

حجت الاسلام زارع با اشاره به اینکه برقراری امنیت و آرامش مردم را از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در حفظ و پاسداری از کیان نظام جمهوری اسلامی حفاظت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «ابوالفضل زارع»، امروز (شنبه 3 آبان) در دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل مرکز آموزش «شهید دستغیب» و فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم گفت: نیروی انتظامی وظایف متعددی را در زمینه های مختلف نظم و امنیت جامعه بر عهده دارد.

 

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم برقراری امنیت و آرامش مردم را از وظایف ذاتی نیروی انتظامی برشمرد و اذعان کرد: نیروی انتظامی با جان و دل در عرصه های مختلف امنیتی قدم نهاده و با تمام توان در حفظ و پاسداری از کیان نظام جمهوری اسلامی و برقراری آرامش و آسایش مردم نقش اساسی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در برهه های مختلف شاهد نقش آفرینی نیروی انتظامی بوده ایم، عنوان کرد: پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم در زمینه های مختلف حائز موفقیت های گسترده ای بوده که این روند همچنان در این شهرستان ساری و جاری است.

 

حجت الاسلام زارع با اشاره به فعالیت های مرکز آموزش «شهید دستغیب» در راستای پرورش جوانان، افزود: این مرکز در زمینه های مختلف در ارتقا روحیه معنوی، فرهنگی و اجتماعی جوانان سرباز نقش آفرینی کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت های مرکز آموزش «شهید دستغیب» می تواند به عنوان الگویی برای دیگر نهادها که با جوانان مرتبط هستند، مطرح باشد، عنوان کرد: نمونه این تلاش ها و فعالیت ها چنانچه در دیگر دستگاه های مرتبط با جوانان به اجرا گذاشته شود می تواند بسیار کارساز و موثر باشد.

 

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به فراگیری سربازان از مهارت های مختلف در این مرکز آموزشی، اظهار کرد: نوآوری ها و تولیدات بسیار مناسب در این مرکز آموزشی از سوی جوانان سرباز انجام شده که می تواند برای جامعه موثر باشد.

کد خبر 986308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha