مجوز الکترونیکی ۴۰ کانون فرهنگی هنری در دست اقدام است 

مجید خوبی زاده گفت: تاکنون بیش از ۴۰ کانون فرهنگی هنری درخواست صدور مجوز ارائه کرده و روند صدور آنها در دست اقدام بوده و بر همین اساس برای بیش از ۸۰ درصد این کانون ها مجوز الکترونیکی صادر شده است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به روند ثبت مجوز الکترونیکی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، گفت: تاکنون بیش از ۴۰ کانون فرهنگی هنری درخواست صدور مجوز ارائه کرده و روند صدور آنها در دست اقدام بوده و بر همین اساس برای بیش از ۸۰ درصد این کانون ها مجوز الکترونیکی صادر شده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران، امام علی (ع) جیرفت، شهید درسته کهنوج و ولایت جیرفت از جمله کانون هایی هستند که پس از طی مراحل ثبت نام، مجوز الکترونیکی برای آنها صادر شده است.


وی به نحوه ثبت نام مجوز الکترونیکی کانون ها اشاره کرد و یادآور شد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می بایست به سامانه بچه های مسجد مراجعه کرده و در قسمت صدور مجوز نسبت به بارگذاری اطلاعات خواسته شده اقدام کنند.


خوبی زاده با اشاره به مزیت های مجوز الکترونیکی، اظهار کرد: تا پیش از طرح صدور مجوز الکترونیکی، فرایند ثبت نام طولانی و همراه با صرف هزینه بوده و مجوز ها در تهران صادر می شد و همچنین مدت زمان اعتبار مجوزهای کاغذی ۲ سال بود که پس از انقضا، می بایست مجددا روند ثبت نام مجوز انجام شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: اکنون فرایند دریافت مجوز الکترونیکی به راحتی انجام می شود و پس از گذشت مدت زمانی ۱۰ تا ۱۲ روز مجوز صادر شده و مدیران می توانند مجوز را در سامانه مشاهده کرده و آن را دریافت کنند. 

 

وی ابراز کرد: از دیگر مزیت های مجوز الکترونیکی کانون ها این است که این نوع مجوز همواره در سامانه بچه های مسجد قابل رویت و در دسترس مدیران قرار دارد.


وی در خاتمه عنوان کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان هر چه سریع تر نسبت به درخواست مجوز الکترونیکی کانون اقدام کنند.

کد خبر 986326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha