گفتمان سازی در حوزه تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل نیازمند ابزار هنر و رسانه است

زارع گفت: کرونا یک فرصت خوب برای پدید آوردن ایجاد کرده، در این شرایط آثار فاخری برای آگاه‌سازی مردم پیرامون اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تولید شد و می‌طلبد برای گفتمان سازی در حوزه تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل به سراغ ابزار هنر و رسانه رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(3آبان) در نشست خبری پدافند غیرعامل مازندران که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و مدیرکل پدافند غیرعامل استان در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: پدافند غیرعامل از نیازهای مهم جامعه است که باید در مسیری صحیح به مردم آموزش داده شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه فرهنگ‌سازی این مسئله یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است، افزود: استفاده از ظرفيت رسانه براي محتوا سازي برنامه‌های آموزشي، ترويجي و فرهنگي پدافند غیرعامل موردتوجه باشد.

 

وی به کرونا و توجه مردم به برنامه‌های فرهنگی هنری مجازی در شرایط خانه‌نشینی اشاره کرد و خاطرنشان شد: کرونا یک فرصت خوب برای پدید آوردن ایجاد کرده، هنرمندان استان در این شرایط آثار فاخری برای آگاه‌سازی مردم پیرامون کرونا و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تولید کردند و می‌طلبد برای گفتمان سازی در حوزه تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل به سراغ استفاده از ظرفیت هنرمندان رفت.

 

به گزارش شبستان، در حاشیه این نشست خبری، سیاست‌های جدید سازمان پدافند غیرعامل در مازندران نیز با حضور«حسین حسن نژاد»معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران رونمایی شد.

کد خبر 986384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha