شهید تازه تفحص شده در تالش تشیع می شود

همتی گفت: شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس فرمان پوریعقوب در تالش تشیع و در زادگاهش روستای شیخ محله اسالم به خاک سپرده می شود.

«مسلم همتی» امروز(شنبه، ۳ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش با تبریک و تسلیت به خانواده شهید پوریعقوب به خاطر بازگشت پیکر شهید پس از ۳۵ سال به کشور، اظهارکرد: الحمدلله انتظارهای پدر و مادر گرامی این شهید والامقام دوران دفاع مقدس، به پایان رسید و فرزند غیورشان به آغوش خانواده، دوستان و همرزمانش باز می گردد.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تالش با بیان اینکه مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس شهید پوریعقوب امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در تپه نور شهدا این شهرستان برگزار می شود، افزود: آیین تشیع این شهید والامقام همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) راس ساعت ۹ و نیم صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی از جلوی سپاه ناحیه تالش آغاز و تا میدان امام علی(ع) این شهر بر دستان مردم انقلابی و غیور تالش تشییع می ‌شود و پس از وداع مردم تالش، پیکر مطهر این شهید به سمت بخش اسالم رهسپار می‌ شود.

 

وی تصریح کرد: پس از وداع مردم تالش با این شهید والامقام، مردم شهید پرور و ولایتمدار اسالم میزبان شهید فرمان پوریعقوب می شوند و بار دیگر عشق و ارادت خود را به راه و منشی که ریشه در ذاتشان دارد به نمایش می گذارند.

 

همتی گفت: پس از تشیع شهید والامقام فرمان پوریعقوب در بخش اسالم، شهید در زادگاهش روستای شیخ محله به خاک سپرده می شود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تالش حضور پيكر شهدای گمنام در اين شهرستان و بخش اسالم را مايه خير و بركت برای همگان دانست و خاطرنشان كرد: وجود اين شهدا ما را در انجام مسئوليت ‌ها و حفظ ارزش‌های والای انقلاب ياری می کند.

 

گفتنی است، شهید فرمان پوریعقوب سال ۱۳۴۴ دیده به دنیا گشود، این شهید والامقام دوران دفاع مقدس در  ۲۳ بهمن ۱۳۶۴ در سن  ۲۰ سالگی در مناطق عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به آسمان پر گشود، پیکر مطهر این شهید پس از ۳۵ سال تفحص شده و روز (یکشنبه، ۴ آبان) در روستای محل تولدش شیخ محله بخش اسالم به خاک سپرده می شود.

کد خبر 986465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha