کلیه مدیران ادارات ۲۰۰ نیرو جهت بازرسی های میدانی به فرمانداری معرفی کنند

طاهری از کلیه مدیران دستگاه های شهرستان آبادان خواست ۲۰۰ نفر از نیروهای خود را جهت بازرسی های میدانی از اصناف و اماکن معرفی کنند و گفت: باید روند بازرسی و بازدید از اماکن و اصناف آبادان تشدید و از سر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمد طاهری» ظهر امروز (شنبه 3 آبادان) در نشست بررسی رعایت شیوه نامه های بهداشتی آبادان که با حضور اعضای ستاد کرونای شهرستان برگزارشد اظهار کرد: اتاق بازرگانی، سمن ها و بسیج در مانور سلامت هفته گذشته سنگ تمام گذاشتند و خیابان به خیابان ماسک توزیع کردند.

 

معاون عمرانی فرماندار ویژه آبادان بابیان اینکه در پارک 17 هکتاری با وجود خاموشی متاسفانه همچنان شاهد حضور مردم در آنجا هستیم افزود: متاسفانه در زمینه خاموشی پارک و بوستان ها ارگان های ذیربط کم کاری کردند و حتما باید به این موضوع رسیدگی شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین با وجود اخطار مکرر به رستوران ها و فست فودها متاسفانه شاهد فعالیت آنها به صورت حضوری هستیم و اگر در مدت یک هفته مسئله عدم پذیرش مشتریان را رعایت نکنند تعطیلی کامل این اصناف را در دستور کار ستاد کرونا قرار خواهیم داد.

 

طاهری تاکید کرد: همچنان باید روند غرق آب کردن و خاموشی پارک و بوستان ها در دستور کار شهرداری گرفته شود.

 

وی بر لزوم تشدید و از سرگیری نظارت های میدانی از اصناف و اماکن آبادان تاکید کرد و ادامه داد: کلیه مدیران دستگاه های شهرستان باید 200 نفر از نیروهای خود را به فرمانداری معرفی شوند تا ابلاغ آنها جهت بازرسی های میدانی صادر شود.

 

«امید کیانی» نیز در این نشست با بیان اینکه در وضعیت مافوق قرمز هستیم اظهار کرد: مشکل ما با گفتن جمله اوضاع خوب است حل نمی شود، ما باید وارد عمل شویم.

 

دبیر شورای تامین شهرستان آبادان افزود: در چند ماه گذشته در مراسم ترحیم و عزا تنها 10 نفر مجاز به حضور بودند ولی متأسفانه در مدت گذشته شاهد حضور چند صد نفری افراد در این مراسمات بودیم که حتما باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

در ادامه «نجمه سید آقامیری» رئیس مرکز بهداشت آبادان نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر شهروندان مسئله رعایت شیوه نامه های بهداشتی را رها کردند گفت: متاسفانه یکی از مسائلی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم مراسمات عزاداری و حضور بی رویه افراد در آرامستان ها و پخش خیراتی مثل خرما و شیرینی و ... در آنجاست.

 

در این نشست «محمد عبیات» با بیان اینکه شهرداری در بحث خاموشی و غرق آب کردن پارک ها کم کاری نکرده است ابراز کرد: ما تمام توان خود را برای انجام وظایف موکول به خود انجام دادیم ولی افراط در غرق آب کردن بوستان ها باعث آسیب به بافت آنها می شود.

 

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان عنوان کرد: اکیپ ها و گروه های مختلف ما در تمام سطح شهر مشغول گندزدایی هستند و از این پس نیز ما بیش از پیش بر مسئله غرق آب کردن بوستان ها و خاموشی پارک ها و همچنین ساحل بهمنشیر و اروند نظارت خواهیم کرد.

 

در پایان «فرامرز حسن پور» رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان نیز با تاکید بر اینکه باید شعار و عمل یکی باشد یاد آور شد: ما باید با کارشناسی کامل وارد عمل شویم؛ بازاریان خانواده دارند و تعطیلی اصناف آنها را با مشکل بزرگی در معیشت مواجه می کند.

 

کد خبر 986483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha