دستگاه های امداد و نجات استان البرز  به حالت آماده باش درآمدند

فلاح نژآد با اعلام خبر آماده باش دستگاه های اجرایی با توجه به زلزله ای که بعد از ظهر شنبه ۳ آبان در البرز احساس شد گفت: دستگاه های امداد و نجات استان البرز به حالت آماده باش درآمدند.

« محمدرضا فلاح نژآد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرج در خصوص اعلام خبر آماده باش دستگاه های اجرایی با توجه به زلزله ای که شنبه ۳ آبان در البرز احساس شد گفت: دستگاه های امداد و نجات استان البرز  به حالت آماده باش درآمده اند.

 

دبیرستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز افزود: استان البرز از جمله استان های زلزله خیز است که با توجه به احساس زمین لرزه در بخش هایی از این استان ضرورت آمادگی به مخاطرات احتمالی از این واقعه ایجاد شد. 

 

وی ادامه داد: دستگاه های امدادرسانی و نجات در مناطق حادثه خیز و مستعد در شهرها، روستاهای غربی و جنوب غربی استان به صورت آماده باش درآمدند.

 

فلاح نژاد متذکر شد: زلزله ای به بزرگی ۵ و چهار دهم ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در مرز استان قزوین و همدان منطقه اوج را لرزاند که متناسب با این اتفاق در البرز نیز احساس شد.

 

دبیر ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز متذکر شد: با هدف پیشگیری و کنترل شرایط اضطراری ناشی از پشآمد حوادث طبیعی نیروها و دستگاه ها امداد به حالت آماده باش هستند. 

 

 

کد خبر 986522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha