کتاب «طراوت عفاف» توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه معرفی شد

بهارلویی گفت: کتاب «طراوت عفاف» به نویسندگی ابوالفضل پورعرب از سوی انتشارات «آوای قرآن» در قالب شنبه های با کتاب توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه به صورت مجازی معرفی شد.

«حمزه بهارلویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «طراوت عفاف» به نویسندگی ابوالفضل پورعرب از سوی انتشارات «آوای قرآن» در قالب شنبه های با کتاب توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه به صورت مجازی معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: كتاب حاضر با نام «طراوت عفاف»، بابیان آموزه های قرآنی و اسلامی درصدد تبيين جايگاه اين عفاف در راستای ترويج فرهنگ عفاف و حجاب است.

 

وی بابیان اینکه کتاب «طراوت عفاف» ویژه جوانان است گفت: در این کتاب بر اهمیت عفاف و حجاب تاکید شده و همه آیات و روایات این کتاب به زبان دانش آموزی بیان شده است.

 

بهارلویی گفت: جوانان عضو کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه با خواندن کتاب «طراوت عفاف» با روش های صحیح عفاف و حجاب آشنا می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: كتاب «طراوت عفاف» در شمارگان ۱۰ هزار نسخه و در ۱۳۰ صفحه به همت انتشارات «آوای قرآن» قم به چاپ رسيده است.

 

وی افزود: در پايان اين كتاب ۴۰ پرسش برای دانش‌آموزان در قالب پرسش نامه چهارگزينه‌ای طراحی شده كه البته وجود اين بخش در پايان كتاب نيز برای دانش‌آموزان جنبه آموزشی دارد.

 

کد خبر 986542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha