اثر کارگردان خوزستانی بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان شد

فیلم سینمایی «بچه گرگ‌های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان چهار پروانه زرین دریافت کرد و بهترین فیلم این جشنواره شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «بچه‌گرگ‌های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی هنرمند خوزستانی و تهیه کنندگی مجید برزگر با دریافت چهار پروانه زرین از سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بهترین فیلم جشنواره شد.

 

پروانه زرین، دیپلم افتخار و جایزه ویژه هیات داوران بخش بین‌الملل به (فریدون نجفی)، پروانه زرین، دیپلم افتخار و جایزه بهترین بازیگر بخش سینمای ایران (محمدرضا عالیور)، پروانه زرین، دیپلم افتخار و جایزه بهترین فیلمنامه بخش سینمای ایران (فریدون نجفی) و پروانه زرین، دیپلم افتخار و جایزه بهترین فیلم سینمای ایران (مجید برزگر) تعلق گرفت.

 

فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی که در جشنواره فجر جایزه بهترین فیلم را کسب کرده بود رقیب اصلی «بچه گرگ‌های دره سیب» بود و در نهایت فریدون نجفی موفق شد جایزه بهترین فیلم جشنواره را کسب کند.

 

بخشی از این فیلم در منطقه شیمبار استان خوزستان و بخشی از آن در ارتفاعات زردکوه فیلمبرداری شده و بیشتر بازیگران آن که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند همچون سوگل طهماسبی، علیرضا اسیوند، محمدرضا عالیور، سمیرا بالیپور، امیررضا فرامرزی، وحبیب تاجمیری خوزستانی هستند.

 

خلاصه فیلم: آشو پسر 11 ساله‌ای است که پدرش مظنون به قتل و متواری است و فکر می‌کند مادرش را نیز در کودکی از دست داده است. در یک سفر اجباری، حقایقی را در می‌یابد و داستان‌های جدیدی را برایش رقم می‌زند.

 

کد خبر 986574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha