اجرای برنامه «هر کوچه یک حسینیه» در شب شهادت امام عسکری (ع)

پاشه گفت: برنامه «هر کوچه یک حسینیه» همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» برگزار شد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه «هر کوچه یک حسینیه» که از ابتدای ماه محرم به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» به اجرا در آمده است در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) نیز با تلاش بچه های مسجد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» افزود: این برنامه به صورت هفتگی در دستور کار فعالیت این کانون فرهنگی و هنری قرار داشت که اکنون در شب شهات امام یازدهم شیعیان و با حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» به اجرا در آمد.

 

وی به برنامه های این آیین اشاره کرد و گفت: در این مراسم حجت الاسلام «حمیدرضا قناعتیان» به سخنرانی در وصف امام حسن عسکری (ع) پرداخت و پس از آن مجلس با روضه خوانی و سینه زنی در رثای این امام همام ادامه پیدا کرد.

 

پاشه با اشاره به اینکه این مراسم در کوچه «امام رضا (ع)» واقع در شهرک «فرهنگ شهر» برگزار شد، عنوان کرد: در این مراسم یاد و خاطره سردار رشید اسلام «قاسم سلیمانی» گرامی داشته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی بچه های مسجد و اهالی محله «فرهنگ شهر» در اجرای این مراسم، تاکید کرد: این برنامه به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج «نجف اشرف» برگزار شده است.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 986586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha