شهرستان کارون اولویت اول خوزستان هزینه‌کرد اعتبار صندوق توسعه ملی است

شریعتی گفت: با توجه به اینکه شهرستان کارون اولویت اول خوزستان در هزینه‌کرد اعتبار ۵۰ میلیون یورو صندوق توسعه ملی است، بنا شده جلساتی برگزار و مشکلات این شهرستان را بررسی و به طور اساسی حل کنیم و به سرانجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (یکشنبه 4 آبان) در بازدید از پروژه‌های فاضلاب و دفع آب‌های سطحی شهرستان کارون، در جمع خبرگاران اظهار کرد: این شهرستان طی 2 سال گذشته با مشکلات مختلفی ناشی از بارش‌های بعد از خشکسالی 20 ساله مواجه بوده‌ است.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه پروژه خیابان امام رضا شهرستان کارون ظرف 2 روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد افزود: خط لوله منطقه گاومیش آباد باید جهت دفع آب‌های سطحی انجام شود تا مشکلات سال گذشته پیش نیاید که در این راستا خط لوله کار و پمپ خریداری شده و تابلوی برق آن آماده است و به زودی نصب می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در منطقه درویشیه نیز اقدامات خوبی در حال اجرا است و بنا شده آب و فاضلاب استان خط فاضلاب و شهرداری قسمتی از جوی‌ها و کانال‌های فاضلاب را لایروبی کنند که با انجام این کارها و تقویت پمپاژ مشکلات شهرک نور و درویشیه حل ‌شود.

 

شریعتی تصریح کرد: در منطقه اسلام‌آباد نیز کلکتور و خط اصلی دفع فاضلاب انجام شده، خط های فرعی مانده که حدود 30 میلیارد تومان هزینه تجهیزات آن است که با مشارکت بخش خصوصی خریداری شده و به زودی نصب می‌شود و پس از آن هم آسفالت خیابان چهارم اسلام‌آباد انجام خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: البته اسلام‌آباد مشکلات اساسی دیگری نیز در بحث محدوده، کاربری و سندها دارد که بنا شده جلساتی برگزار و مشکلات این منطقه را به طور کامل رفع و مدیریت کنیم.

 

استاندار خوزستان یاد آور شد: با توجه به اینکه شهرستان کارون اولویت اول ما در هزینه‌کرد 50 میلیون یورو صندوق توسعه ملی است، بنا شده جلساتی برگزار و مشکلات آن را به طور اساسی حل کنیم و به سرانجام برسانیم تا دیگر شاهد مشکلات 2 سال گذشته در این شهرستان نباشیم.

 

کد خبر 986656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha