اعمال محدودیت های کرونایی  جدید در شهرستان دره شهر

فرماندار شهرستان دره شهر گفت: بر اساس تصمیمات ستاد کرونای استان و شهرستان محدودیت‌های جدید در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اعمال خواهد شد.

«کیانوش محمدنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: باتوجه به شرایط بحرانی کرونا در شهرستان دره شهر و بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز شاهد اجرای محدودیت‌هایی در فعالیت صنوف و مشاغل پرخطر خواهیم بود.

 

وی  با بیان اینکه دره شهر  یکی از 43 شهرستانی  بوده که دارای وضعیت قرمز کرونایی کشور است، افزود: بر اساس فهرست اعلامی ستاد مبارزه با کرونا،  گروه‌های شغلی پر خطر تعطیل خواهند شد و تنها برخی صنوف با رعایت پروتکل های بهداشتی، می توانند ادامه فعالیت دهند.

 

فرماندار دره شهر بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که کرونا در موج سوم شدت بیشتری در شهرستان داشته باشد و در روزهای اخیر نیز شاهد سرریز شدن بیماران به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بوده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه مردم نسبت به ۲ مرحله اول رعایت ضوابط بهداشتی را جدی نگرفته‌اند، ابراز کرد: عدم توجه شهروندان سبب موجب افزایش افراد مبتلا و همچنین افزایش آمار مرگ و میرهای ناشی از کرونا در شهرستان شده است.

 

محمد نژاد تصریح کرد: با اعمال محدودیت‌های کرونایی که ایجاد شده در تلاش هستیم تا  شاهد سیر نزولی آمار بیماری در سطح شهرستان باشیم.

 

فرماندار دره شهر گفت: از شهروندان درخواست داریم به خاطر حفظ جان خود و عزیزانشان نهایت همکاری را با ستاد کرونای شهرستان داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: آنچه در ستاد کرونا شهرستان مصوب می شود تنها در راستای کاهش آمار و کنترل این ویروس است و قطعا با همکاری مردم نتایج مثبت آن محقق می شود.

کد خبر 986716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha