طرح«آمران سلامت» در استان زنجان اجرا می شود

میرزایی گفت: طرح آمران سلامت از امروز تا ۱۵ آبان ماه امسال در سطح شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، طارم، خرم دره، ایجرود، زنجان، خدابنده و ابهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی اقدام به تدوین شیوه نامه اجرایی طرح آمران سلامت در خصوص بیمای کرونا ویروس کرده است.

 

شهرام میزایی اضافه کرد: این طرح در جهت توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی – درمانی از قشر آسیب پذیر جامعه در مواجه با ویروس کرونا عملیاتی می شود.

 

به گفته وی، به همین منظور طرح آمران سلامت از امروز تا ۱۵ آبان ماه امسال در سطح شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، طارم، خرم دره، ایجرود، زنجان، خدابنده و ابهر اجرا می‌شود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در خصوص جزئیات این طرح خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان، اعضای جوانان و داوطلبان مستقر در چادرهای هلال احمر از این افراد درخواست رعایت پروتکل‌های بهداشتی را می‌کنند تا نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

میرزایی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از این طرح مربوط به حل مشکلات افرادی که در اثر کرونا متضرر شده و آسیب دیده اند، است که با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج بهداشتی و درمانی این هموطنان اقدام خواهد شد.

 

کد خبر 986729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha