​هیچ چیزی بهتر از قانون گرایی برای اقتدار نیست

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه هیچ چیزی بهتر از قانون گرایی برای اقتدار نیست، گفت: آنچه در استان گلستان شاهد هستیم اقتدار و صلابت دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی» صبح امروز(دوشنبه 5 آبان) در آیین تجلیل از کارکنان شاخص عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: عدم ظهور با عدم حضور را نباید در عصر غیبت یکی بدانیم و نخستین قدم منتظر کسب معرفت کافی نسبت به امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) است.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان ادامه داد: دومین وظیفه ما در عصر انتظار الگوپذیری از پیشوا و ائمه اطهار(علیه السلام) است.

 

حجت الاسلام زارعی افزود: باید همواره در سیره شخصی و اجتماعی زندگی خود را به عنوان یک منتظر با یاد امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) پیش ببریم.

 

وی به داشتن ایمان در آخرالزمان اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم که ایمان خود را مستحکم کنیم و لازمه آن خواندن نماز اول وقت و صداقت و ایمان در کار است.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان تأکید کرد: نیروی انتظامی و مجموعه قضائی باید نسبت به افزایش معنویت اهتمام داشته باشند.

 

حجت الاسلام زارعی گفت: همه ما وظیفه داریم بر اساس منویات مقام معظم رهبری جامعه را به سمت تمدن اسلامی و ظهور امام زمان (عج الله) سوق دهیم.

 

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ابراز داشت: نیروی انتظامی با تمام تلاش کار می کند و مجموعه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان به عنوان یک دستگاه نظارتی و همکار وظیفه دارد که قدردان تلاش های ماموران صدیق نیروی انتظامی باشیم.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان بابیان اینکه مقام معظم رهبری به اقتدار و مهربانی نیروی انتظامی تاکید دارند، افزود: اقتدار با ظلم جدا است و ظلم به مفهوم آن است که کسی از چارچوب قانون خارج شود و نیروی انتظامی می تواند در کمال اقتدار مهربان هم باشد.

 

حجت الاسلام زارعی تاکید کرد: نباید در کشور یک بسیجی برای دفاع از ناموس کشور با ضربات چاقو اراذل و اوباش شهید شود و انتظار امنیت از کسانی که باید امنیت را برقرار کنند انتظار به حقی است که جامعه از نیروی انتظامی درخواست دارد و  همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که مردم از اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با منکرات حمایت می کنند.

 

وی بابیان اینکه هیچ چیزی بهتر از قانون گرایی برای اقتدار نیست، گفت: اقتدار و صلابت دستگاه قضائی در استان گلستان را شاهد هستیم.

 

کد خبر 986737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha