طرح آمران سلامت در استان لرستان اجرایی می شود

رضایی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا، گفت: طرح آمران سلامت مختص اپیدمی ویروس کرونا در جمعیت هلال احمر استان لرستان اجرا می شود.

«صارم رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار شیوع کرونا درهفته های اخیر،همراهی بیشتر مردم برای کنترل این وضعیت ضروری است.

 

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان لرستان افزود: استفاده از ماسک، پرهیز از حضور غیر ضروری در جامعه، پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت فاصله اجتماعی مهم ترین راه های کنترل و مهار بیماری کروناست که باید مورد توجه عموم قرار گیرد.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده ازهمه ‌ظرفیت دستگاههای متولی و تعامل انان درجهت مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، افزود: در پی رهنمود های رهبر معظم انقلاب و ‌همچنین دستوررئیس جمعیت هلال احمر مبنی براستفاده از نیروهای داوطلب جوانان و امدادگران علاقمند طرح‌ آمران سلامت در استان اجرایی شده است.

 

رضایی با بیان اینکه این طرح از امروز شروع و  تا پانزدهم آبان‌ماه ادامه داد، افزود: طرح آمران سلامت با هدف دعوت مردم به رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی با مشارکت دو حوزه معاونت جوانان و داوطلبان  جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد:در این راستا ازتمام نیروهای علاقمند در حوزه معاو‌نت جوانان وداوطلبان در سراسر استان جهت توسعه آموزش های همگانی،ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای جلب مشارکت مدنی و حمایت بهدشتی_درمانی از قشر آسیب پذیرجامعه در مواجه باویروس کرونا دعوت به همکاری شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: امید می رود با همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و  رعایت فاصله اجتماعی هرچه زودتر این بیماری کنترل  شود.

کد خبر 986866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha