سرانه فضای آموزشی شهرستان نکا از میانگین سرانه مازندران پایین تر است

پالار گفت: سرانه فضای آموزشی شهرستان نکا از میانگین سرانه مازندران پایین تر است و برای رفع مشکل نیازمند ورود خیران و افراد نیکوکار برای این امر خیر هستیم.

«حسین پالار» امروز(5 آبان) در حاشیه افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهید میرنیا روستای طوسکلا نکا در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا افزود: سرانه فضای آموزشی شهرستان نکا 4.23 متر مربع است که نسبت به میانگین استانی پایین تر است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا اظهار کرد: میانگین سرانه فضای آموزشی استان مازندران، 5.50 متر مربع است و در این بخش شهرستان نکا با وجود 187 مدرسه و 21 دانش آموز از کمبود فضای آموزشی و سرانه فضای آموزشی رنج می برد.

پالار با اعلام اینکه وجود مدارس تخریبی و دو شیفته در نکا نگران کننده است، گفت: مشکلات در فضای آموزشی وجود دارد و با توجه به اینکه سرانه فضای آموزشی شهرستان نکا هم از میانگین سرانه مازندران پایین تر است و برای رفع مشکل نیازمند ورود خیران و افراد نیکوکار برای این امر خیر هستیم.

 

وی یادآور شد: با وجود همه مشکلات موجود در فضای آموزشی، تعمیرات و تجهیزات مناسبی برای شهرستان اجرایی شده است و تاکنون 8 میلیارد تومان برای تجهیز و تعمیر مدارس و فضایهای آموزشی نکا هزینه شده است و همچنان نیازمند کمک خیران هستیم.

پالار با اشاره به افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهید میرنیا روستای طوسکلا نکا خاطر نشان کرد: این مدرسه 6 کلاسه شهید میرنیا روستای طوسکلا نکا به همت بنیاد برکت و تجهیز و نوسازی مدارس و خیران با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته و در مدت 14 ماه تحویل داده شد که امیدواریم منشاء خیر و برکات باشد.

 

به گزارش شبستان، همزمان با اهدای جهیزیه، لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار، مدرسه 6 کلاسه نکا با اعتبار 45 میلیارد ريال با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی امام‌جمعه ساری و نماینده ولی‌فقیه ولی فقیه در مازندران، فرماندار نکا، نماینده بنیاد برکت کشور و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی در مدرسه شهیدمیرنیا طوسکلا نکا افتتاح شد.

کد خبر 986871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha