توزیع ۳۰۰ تُن گوشت مرغ/ کاهش قیمت مرغ در خراسان جنوبی ادامه دارد

جویبان از توزیع ۳۰۰تُن مرغ منجمد در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: قیمت مرغ گرم امروز (۵ آبان ماه) در مراکز عرضه مستقیم ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان و فردا به قیمت ۲۳ هزار و ۳۲۰ تومان به فروش خواهد رفت.

«الیاس جویبان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند از کاهش قیمت مرغ در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: قیمت مرغ طی روزهای آینده هنوز هم کاهش خواهد داشت.

 

 

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: از امروز توزیع ۳۰۰تُن مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی آغاز شده است.

 

 

جویبان با بیان اینکه این مقدار گوشت مرغ از امروز در روزبازارها و فروشگاه ها و مراکز مجاز زیرپوشش اداره صمت به فروش می رسد، گفت: قیمت هر کیلو مرغ منجد برای مصرف کننده 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

 

وی با بیان اینکه قیمت مرغ طی چند روز گذشته هزار تومان کاهش داشته است، گفت: قیمت مرغ گرم امروز (5 آبان ماه) در مراکز عرضه مستقیم 23 هزار و 700 تومان  است و فردا به قیمت 23 هزار و 320 تومان به فروش خواهد رفت.

 

 

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کاهش 400 تومانی مرغ طی فردا خبر داد و گفت: روز شنبه قیمت مرغ گرم در روز بازارهای استان در مقایسه با روز پنج شنبه هفته گذشته 800 تومان کاهش داشت.

 

 

جویبان روند کاهش قیمت مرغ در استان خراسان جنوبی و رسیدن به قیمت مصوب را منوط به تامین مرغ زنده با این قیمت از سوی جهاد کشاورزی  عنوان کرد و گفت: دلیل نوسات قیمت در بازار به دلیل کاهش جوجه ریزی طی ماه های گذشته و کمبود نهاده های دامی است.

 

 

وی با اشاره به توزیع 300 تُن مرغ منجد در استان، گفت: قیمت این مرغ ها با احتساب هزینه‌های تولید، در شرکت و کشتارگاه‌ها ۱۴هزار تومان و برای مصرف کننده ۱۵ هزار تومان در حال توزیع  است.

 

 

 

 

کد خبر 986994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha