دست خیر هنرمندان استان مرکزی بر پازل همدلی

  ۸۰ درصد از پازل همدلی توسط شهروندان و هنرمندان استان مرکزی خریداری شد.

«آذر دخت همتا» با اشاره به طرح کشوری پویش پازل همدلی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: خیرین، هم استانیها و هنرمندان استان مرکزی در این امر خداپسندانه سهیم شده و با مشارکت خود 80 درصد از این پازل را خریداری کردند.

 

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان مرکزی افزود: به منظور تهیه لوازم آموزشی برای دانش آموزان مددجو تحت پوشش بهزیستی  بزرگترین پازل دنیا ساخته میشود که سهم بهزیستی استان 1015 قطعه از این پازل است.

 

وی با بیان اینکه هزینه مشارکت در خرید هر قطعه از این پازل توسط خیرین  ۱۰ هزار تومان است، خاطر نشان کرد: خرید بیش از 10 هزار تومان هم محدودیتی ندارد و افراد می توانند هر چقدر که در توان دارند در این امر خیر و خداپسندانه شرکت کنند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: با خرید هر سهم قطعه مورد نظر در پازل ملی به نام خیر ثبت و در کنار دیگر قطعات قرار می گیرد و در بهزیستی کشور نگهداری و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

 

همتا با بیان اینکه این پویش با هدف تهیه بسته های آموزشی برای کودکان خانواده های تحت پوشش بهزیستی راه‌اندازی شده است، گفت: از عموم مردم نوع دوست استان جهت مشارکت در این پویش دعوت به عمل می آید.

 

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: افرادی که قصد دارند در این امر خداپسندانه و پویش همدلی سهیم باشند می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی پازل همدلی در این پویش شرکت کرده و برای تامین نوشت‌افزار فرزندان تحت پوشش بهزیستی اقدام نمایند

 

وی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت گسترده مردم استان و هنرمندان و خیرین در این طرح خدا پسندانه ادامه داد: خیران و نیکوکاران و عموم همشهریان محترم در قالب خیر جمعی می‌توانند برای خرید این قطعات از طریق سایت  puzzlehamdeli.ir اقدام و پس از انتخاب نقشه استان و انتخاب استان مرکزی برای شرکت در این پویش و خرید قطعات پازل شرکت و در این امر خیر بزرگ و ارزنده مشارکت کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه سهم استان مرکزی در این پویش 1015 قطعه از این پازل است، اظهار کرد: از این تعداد بعد از مشارکت  خیرین، هنرمندان وهم استانیهای عزیز تقریبا 81 درصد پازل تکمیل شده است و امیدواریم شاهد حضور و مشارکت هر چه بیشتر هم استانی های عزیز باشیم.

کد خبر 987016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha