۱۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان آبادان  توزیع شد

هجریان از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان آبادان خبر داد و گفت: این بسته‌‌ها به مناسبت آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) و هفته بسیج دانش آموزی از سوی سپاه آبادان توزیع می‌‌شود.

«صادق هجریان» امروز (دوشنبه 5 آبان) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک فرارسیدن آغاز امامت حضرت حجت (عج)، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص طرح کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند اظهار کرد: در راستای لبیک به بیانات مقام عظمای ولایت کلیه نیروهای بسیجیان شهرستان آبادان پای کار آمدند که به سخنان رهبر خود جامع عمل بپوشانند.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان از توزیع 400 بسته معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه به نیازمندان این شهرستان خبر داد و افزود: این بسته‌ها شامل اقلام مختلفی از جمله برنج، روغن، حبوبات و ... است که با کمک خیرین و ناحیه مقاومت بسیج آبادان تهیه شده است.

 

وی اضافه کرد: بنا داریم این بسته‌های معیشتی را در میان خانوارهای نیازمند و کم برخوردار مناطق شطیط، طیب و سلیچ تقسیم و توزیع کنیم.

 

هجریان همچنین از توزیع 800 بسته معیشتی در قالب این طرح طی هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: این بسته‌ها به مناسبت هفته بسیح دانش‌آموزی تهیه شده که در میان افراد کم برخوردار آبادان و روستا‌های این شهرستان توزیع می‌شود.

 

کد خبر 987033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha