پدافند غیرعامل نقش حیاتی در مقابله با تهدیدهای احتمالی دارد

عباسی نقش پدافند غیرعامل در مقابله با انواع تهدیدهای احتمالی مهم دانست و گفت: پیوست پدافند غیرعامل برای طرح‌های مهم استان تهیه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» امروز (دوشنبه ۵ آبان) در شورای پدافند غیرعامل این استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: در طرح پدافند غیرعامل فرصت‌ها و دارایی ها در کنار تهدیدات و چالش‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و به ما شناخت درستی از وضع موجود و مقابله با تهدیدهای احتمالی می‌دهد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه اهمیت پیوست پدافند غیرعامل از پیوست اجتماعی بیشتر است، افزود: اهمیت پیوست پدافند غیرعامل به حدی مهم است که می‌توان آن را مهمتر از پیوست اجتماعی طرح‌ها قلمداد کرد از همین رو باید نسبت به تهیه این پیوست اهتمام ویژه‌ای در استان به کار گرفته شود.

 

عباسی تصریح کرد: در همین راستا تهیه پیوست پدافند غیرعامل برای طرح‌های مهم و حیاتی استان یک ضرورت است و دستگاه‌ های مربوطه باید نسبت به انجام این مهم در سریع‌ترین زمان اقدام کنند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری، فرهنگ ‌سازی در تبیین اهمیت پدافند غیرعامل را دارای اهمیت بسزایی دانست و گفت: در کنار آن باید اقدامات عمومی و استانداردهای اقداماتی و رزمایش‌ها و تمرینات لازم انجام گیرد تا کشور در برابر تهدیدات نوین مصون نگاه داشته شود.

 

عباسی افزود: در خدمات عمومی، حاکمیتی، دولتی و بخش خصوصی پدافند غیرعامل لحاظ شود تا بتوان از مردم و کشور در برابر مسائل تهدیدآمیز محافظت کرد.

 

کد خبر 987044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha