۳۷ خانه روستایی استان ایلام به وسایل ورزشی تجهیز شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۷ خانه روستایی استان ایلام به وسایل ورزشی تجهیز شده است.

«مظفر علیشائی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: به تازگی ۱۳ خانه روستایی در شهرستان‌های ایوان، آبدانان، سیروان، ملکشاهی، مهران و هلیلان به وسایل ورزشی تجهیز شده اند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۳۷ خانه روستایی استان ایلام به وسایل ورزشی تجهیز شده‌ است، اظهار کرد: برای تجهیز این خانه‌ها ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: اقلامی که به روسای ادارات تحویل داده شد، شامل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، میله والیبال و تاتامی و ..است.

 

علیشائی بیان کرد:  ستاد کل ورزش و جوانان با تغییر راهبردی که در مجموعه ورزشی ایجاد کرده است بحث توسعه خانه‌های ورزش روستایی را در دستور کار قرار داده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از تجهیز ۱۰۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان ایلام تا پایان امسال خبر داد.

 

وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان با آرزوی سلامتی برای همه‌ ورزشکاران و ورزش دوستان، پیشنهاد می کند که با استفاده از ارتباط مجازی  و ترغیب خانواده ها به ورزش در فضای خانه تا پایان پیک شدید ویروس کرونا، فعالیت های ورزشی خود را انجام و با خلاقیت جدیدی کاربرد  این نوع ورزش را در منازل تعمیم دهند.

 

کد خبر 987101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha